abene Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Vinn et møte med Bill Gates Microsoft inviterer til en konkurranse hvor deltakerne skal fortelle hvor mye de liker Windows. En av premiene er et personlig møte med Bill Gates. Les artikkelen her Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Pokker og at man må bo i USA! Skulle tro Microsoft hadde nok kapital til å spandere en eller annen nordmann over Atlanteren og. Jeg har veldig lyst til å møte Bill! t_t Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Liker ikkje Windows så fantastisk godt, så eg hadde ikkje vunnet uansett Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 hadde sikkert vert artig å møte bill. får håpe at vi i europa kan delta i ein liknande konkurranse seinare. Lenke til kommentar
olear Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jippi, endelig så kan min store drøm gå i oppfyllelse Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hadde jo vært fint og treffe Bill og fortelle hva som trenge å forandres/legges til i Windows. Men vis man har den innstillinen vinner man nok desverre ikke. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Skulle gjerne ha møtt han, kanskje kunne ha gitt ham litt juling slik at han kom på litt bedre tanker.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Problemet for meg er at jeg ikke hadde funnet noe som helst positivt å si til han. Dessuten så hater jeg windows over alt i verden... Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Skulle gjerne ha møtt han, kanskje kunne ha gitt ham litt juling slik at han kom på litt bedre tanker.... Deter vell ikke Bill Gates som bestemmer hvordan Windows skal bli/se ut/oppføre seg osv.?! Er ikke han bare sjef da, og ferdig med det.... Er vell programmererene som bestemmer slikt, eller? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jippi, endelig så kan min store drøm gå i oppfyllelse HAha ^^ Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Deter vell ikke Bill Gates som bestemmer hvordan Windows skal bli/se ut/oppføre seg osv.?! Er ikke han bare sjef da, og ferdig med det.... Har du forstått konseptet sjef? En sjef bestemmer, "og ferdig med det...." Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Kven vil møte han? Kunne jo isåfall robbe han for litt penger vis eg hadde hatt sjansen Endret 28. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kven vil møte han? Kunne jo isåfall robbe han for litt penger vis eg hadde hatt sjansen hehe enig da skulle eg ha kjøpt mye fint til meg sjølv Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kven vil møte han? eg vil gjerne møte han. er sikkert ein hyggeleg kar han. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kven vil møte han? Få ting av ha, og på slutten av dagen rett før jeg reiste skulle jeg fortalt hvor mye han suger. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Var eigentlig tullespørsmål derav smiley. Det kunne jo vert eit interresant møte med han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå