Kick150 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei. Jeg fikk "plutselig" veldig stort bilde på skjermen min. Det er ikke alle nettsider som viser stor skrift/bilde, men veldig mange. Tidligere og som oftest, tilpasser nettsiden seg skjermen. Har jeg helt uten å vite det kommet borti noe? Kan jeg stille om dette igjen? Isåfall hvor? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Er det kun nettsider? I såfall er det nok bare størrelsen på skriften du må justere. I explorer: Gå til view på menyen, textsize - normal. I firefox. Hold CTRL og trykk + for større, eller - for mindre. -Stigma Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 I Opera funker CTRL og +/- dårlig, prøv rullehjulet på musa istadenfor. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 CTRL + scroll funker vell i de meste browsere. Lenke til kommentar
Kick150 Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Jammen se det! Det var flott! Har hatt pc i ørten år og kan en del, men der lærte jeg noe nytt gitt. Tusen takk alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå