Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

59 Warrior:

1284 med MS (I pve, kan nok gå endel høyere i pvp med tanke på armor) (neste level er det enda en rank av enrage, poster ny rekord da :p )

1061 med Overpower ^^ (og dette er 70% critchance, så pass dere! Var enrage da, men er jo nesten på nonstop i pvp uansett^^ )

Edit: Ding 60 om 30 min - 1time, så da blir det armor hunt :p

Edit: Gadd ikke poste execute, da den egentlig er irrelevant.. 3k crit på en fiende med 20%, hvem bryr seg :p

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Den critten der var et vanlig melee swing crit.

Med ice Barbed spearet og crusader enchant klarte jeg å dra 50% av hp'n til en lvl 60 priest på 1 slag :!: .

En vanlig melee-crit på en mob med 5x sunder armor? :p

Med min warrior crittet jeg for 605 på siste bossen i RFK når jeg var litt over level 30, med 5x sunder armor . Det sier seg selv dette ikke går på til vanlig..

Lenke til kommentar
Den critten der var et vanlig melee swing crit.

Med ice Barbed spearet og crusader enchant klarte jeg å dra 50% av hp'n til en lvl 60 priest på 1 slag  :!: .

En vanlig melee-crit på en mob med 5x sunder armor? :p

Med min warrior crittet jeg for 605 på siste bossen i RFK når jeg var litt over level 30, med 5x sunder armor . Det sier seg selv dette ikke går på til vanlig..

skjønner ikke helt hva du mener...

går jo fint å lande 1200dmg når jeg er specca for mest mulig dmg :dontgetit: men OFTE skjer det ikke :ermm:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
går jo fint å lande 1200dmg når jeg er specca for mest mulig dmg  :dontgetit:  men OFTE skjer det ikke  :ermm:

skjønner ikke hvordan det er mulig jeg men, jeg har samme våpen som deg, og relativt ok equipment, og critter maks for 800.

Og da snakker vi om en crit på rotter, kyr og andre critters, som sannsynligvis har 0 armor.

Du slår da altså for over 600 på vanlige slag?

Endret av apollox
Lenke til kommentar
går jo fint å lande 1200dmg når jeg er specca for mest mulig dmg   :dontgetit:  men OFTE skjer det ikke  :ermm:

skjønner ikke hvordan det er mulig jeg men, jeg har samme våpen som deg, og relativt ok equipment, og critter maks for 800.

Og da snakker vi om en crit på rotter, kyr og andre critters, som sannsynligvis har 0 armor.

Jeg forstår ikke dette jeg heller.. Å slå for 600 på et vanlig melee slag er nært på umulig. Selv om fienden har 0 armor.

Edit: Og det jeg mente med sunder armor er at om du sunder-armorer maks på en elite, gjør du ofte brutalt mye mer damage. Ofte mer en du klarer å gjøre på critters.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
går jo fint å lande 1200dmg når jeg er specca for mest mulig dmg  :dontgetit:  men OFTE skjer det ikke  :ermm:

Jeg forstår ikke dette jeg heller.. Å slå for 600 på et vanlig melee slag er nært på umulig. Selv om fienden har 0 armor.

Edit: Og det jeg mente med sunder armor er at om du sunder-armorer maks på en elite, gjør du ofte brutalt mye mer damage. Ofte mer en du klarer å gjøre på critters.

ikke med AR engang?

Lenke til kommentar

Critta 14-etelleranna på en UD mage i Warsong Gulch (51+) en gang, Glemte vist den ja :D Huska den ikke like godt som 1387 crittet i lvl 48... Må ha blitt glemsk :no:

På ambush var det 12-etelleranet på en artig 43 warlock i Gadgetstan :D

Edit: Hehe, glemte 1,4k crittet mitt gitt, får slurpe i meg litt mere kaffe nå

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

Fant et fint talent som gir meg 10% større crit chance for hvert talent point. Så etter 5 points så har jeg godt over 50% crit chance :D

Crit chance økes ikke av disse talentene, men som det ble påpekt, 50 % økning av selvedamage-bonusen "critical hit" gir.

Lenke til kommentar

Fant et fint talent som gir meg 10% større crit chance for hvert talent point. Så etter 5 points så har jeg godt over 50% crit chance :D

Crit chance økes ikke av disse talentene, men som det ble påpekt, 50 % økning av selvedamage-bonusen "critical hit" gir.

som du selv har presisert så er det 50% mer skade fra crit :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...