Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

execute for warriors er helt uavhengig av gear og man kan lett oppnå dem høyeste tall med å lade opp til 100 rage mot en lvl 2 defias i elwyn forest, iført kun truse og med mining pick som våpen.

Det som er av nytte er f.eks MS crits som direkte er en følge av gear, våpen og buffs. Og min max MS crit er 1659 i MC raid mot en lvl 61 mob.

Lenke til kommentar

Får vel slenge meg på her jeg og. Har byttet talents til feral nylig, og tror jeg har fått inn noen bra treff.

970 dmg med Maul i Dire Bear form. (eller var det 790? :p) Tror også jeg har litt under 1800 på Ferocious Bite. Får sjekke Titan critline når jeg kommer hjem.

Endret av Zythius
Lenke til kommentar
Har en blue-geared warrior som runder av 1k Heroic strike og Mortalstrike..  :w00t:

Er ganske casual så jeg er fornøyd... :) lett å farme med når man åpner med 2k skade etter charge ;)

7227201[/snapback]

screen or it didnt happen :p

Hvilket våpen bruker du?

7227206[/snapback]

haha :p

Crystal Spiked Maul har fantastisk hastighet :love:

tror du meg om jeg tar screenshot av critline-oversikten min? :D

Lenke til kommentar

Grønn/blå lvl 56 shaman:

Lightning bolt: 1200

Chain lightning: 1540

Earth shock: 984

Er artig når jeg kjører elemental mastery på en CL, får en lvl 60 epics ned fra 5000hp til 3500, treffer med en crit lb før han kommer bort, nede på 2300.. earthshocker, lightningbolter, earthshocker en gang til og vips, epic warrior borte.. :p

;D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...