Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

Før hadde jeg bare critts som var maks på en 700 med min Brain Hacker. Men nå i dag ble jeg exalted med AV og fikk The Unstoppable Force. Måtte jo teste ut damagen og det var en god del forskjell altså, skjekk ut bildet ---> 1500 White Critt, med selfbuffs.

7130021[/snapback]

wtf med så lite two-handed mace skill :D nice keep it comin' :D

7134957[/snapback]

Han critter vel så mye pga av en lvl 1 mob? Correct me if I'm wrong ;)

7135213[/snapback]

Riktig det, men hvertfall ikke noe execute, eviscerate eller crits på vurnability mobs som de fleste her nevner :)

7136039[/snapback]

Vel, eviscerate er endret på, kommet en rank-bok og dessuten teller attack power med ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På min 60 warrior har jeg executa for 3990 med 1 hand..

en Kamerat av meg som spiller mage har crita 11 tusen på frostbolt i BWL riktig nok med noe buffs..

7168483[/snapback]

execute driter i våpen og gear, så det erke så mye å skryte av at det var med 1hander.

i bwl får du syke crits, ignites som roller på godt over 20k osv..

Lenke til kommentar
På min 60 warrior har jeg executa for 3990 med 1 hand..

en Kamerat av meg som spiller mage har crita 11 tusen på frostbolt i BWL riktig nok med noe buffs..

7168483[/snapback]

execute driter i våpen og gear, så det erke så mye å skryte av at det var med 1hander.

i bwl får du syke crits, ignites som roller på godt over 20k osv..

7168516[/snapback]

Han hadde riktig nok bare Flask of suprem power.

Lenke til kommentar
heal; 5.5k på mt under twinemps

dmg hadde jeg 1975 på ragnaros på lørdag, og i wsg idag(kjørte 10prester) hadde jeg 1749 hit på en warrior :)

7175542[/snapback]

Sukk, nå er jeg lei dette. Hits/crits mot warriors teller akkurat like lite som crits mot vulnerable BWL mobs eller instructor adds.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...