Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok en 60 mage tidligere idag - fikk først en Ambush på 1914, så en Backstab på 1743 - Aldri opplevd noe råere. Han levde ca 1/4 sekund :)

Hvilken dagger brukte du?

Haha, nå vil jeg gjerne høre hvilken dagger du brukte, og attackpoweren din, for det her høres ut som en god drøm...

Vet ikke hvilken dagger han brukte, men de tallene der er ikke umulig med litt flaks!

er ikke umulig det der nei ;)

barman critter jo opptil 1700 med ambush på cloths uten shield på seg.. kansje han har brukt felstriker eller gutgore ripper..

http://www.geekboys.org/wow/damage.php

Det er mulig, men da skal man ha grei attack power!

Lenke til kommentar

Hrmm.. Har 768 Attack Power nå, det critter greit nok for og si det sånn, mener å huske jeg fikk inn en 1982 critical med Ambush på en 60 Mage, morro det ja.

Edit: Barman Shanker i Main-Hand og Bonescraper i Off-hand, tenkte jeg skulle nevne det.

Endret av Artex
Lenke til kommentar
Glemte nevne jeg bruker Perdition's Blade, og har nå flere crits på godt over 2000dmg, med buffs over 2200 også. Det må være det sykeste våpnet jeg har vært borti - men ganske digg :)

Det er vel selvsagt siden den dropper fra Ragnaros ? :p

Lenke til kommentar

Har 2 chars..

Rogue lvl 60 : 2345 med evicerate... brukte trashblade elns

Warrior lvl 55 : 5890 med bloodthirst+deathwish+reclessness+full rage +execute :)

er ikke så vanskelig å få over 5k.. det er barebruke det man har av skills..

skal satste på ovver 7k med arcanite reaper når jeg får den ,:)

(for dere som tviler, jeg skal legge ut et bilde senere.. sitter på en kompis sin pc nå ) :D

Lenke til kommentar

Ca 3600 crit mot en molten giant, og 4300ish mot en "grå" drage-dude utenfor onyxia.

Baron Geddon's Armageddon hits you for 7206.

(Og Onyxia-firebreath hvis du går utenfor campen på 22-25k er juks :p)

Endret av cairn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...