Gå til innhold

Ditt beste crit ?


Anbefalte innlegg

altså pvp er en ting, men å dasse rundt og white-critte 55-60 mobs med 5000-6000 armor for 1300-1400 er noe helt annet...

 

sier ikke at det er umulig, men slike nummere er ikke helt vanlige, får ta meg en tur til winterspring senere og sjekke...

 

enrage deathwish og medvind så er det vel ikke så vanskelig med dog.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
altså pvp er en ting, men å dasse rundt og white-critte 55-60 mobs med 5000-6000 armor for 1300-1400 er noe helt annet...

 

sier ikke at det er umulig, men slike nummere er ikke helt vanlige, får ta meg en tur til winterspring senere og sjekke...

 

enrage deathwish og medvind så er det vel ikke så vanskelig med dog.

6294462[/snapback]

Hvitcritter mobs fro 1500 med enrage og battleshout

Lenke til kommentar
høres sannsynlig ut ;)

6294591[/snapback]

herregud, seriøst lær deg å spille warrior, utifra det jeg har lest her på denne tråden har du like mye viten om warrior som jeg har om avling av banafrø i marginale øst-perukanske områder.

6294616[/snapback]

 

ganske irrelevant kommentar egentlig.

 

 

hvorfor ikke poste en screenshot av en 1500 white crit på bjørner i Winterspring med kun battleshout og enrage istedet for å gå til personangrep?

Endret av GRendal
Lenke til kommentar
høres sannsynlig ut ;)

6294591[/snapback]

herregud, seriøst lær deg å spille warrior, utifra det jeg har lest her på denne tråden har du like mye viten om warrior som jeg har om avling av banafrø i marginale øst-perukanske områder.

6294616[/snapback]

 

ganske irrelevant kommentar egentlig.

 

 

hvorfor ikke poste en screenshot av en 1500 white crit på bjørner i Winterspring med kun battleshout og enrage istedet for å gå til personangrep?

6294652[/snapback]

 

/agree Grendal. Det høres så lite sannsynelig ut å få en white crit på 1500 på en bjørn med 5k +- armor.

 

Post et pic med BS + Enrage 1500 whitecrit på en Bjørn lvl 50-60. :w00t:

Endret av andiss
Lenke til kommentar
Sa ikke konkret en bjørn, snakker om mobs generelt, ikke nødvendigvis en armorbot av en bjørn.

6294800[/snapback]

 

Tror det var en bjørn i winterspring ( lvl 54-60 ) jeg og Grendal siktet til her :S

 

Ikke så lurt å komme med sånne inspill , men når jeg leser hva du skrev igjen. Du skriver "mobs" . Hvilken definisjon har du på mobs ? Når man prater om mobs kan jo det være en hare på lvl 1 til en Drage elite på lvl 62. Vær litt mere konkret neste gang du kommer med sånne utspill kkkkkktnx :love:

Endret av andiss
Lenke til kommentar
Sa ikke konkret en bjørn, snakker om mobs generelt, ikke nødvendigvis en armorbot av en bjørn.

6294800[/snapback]

 

Tror det var en bjørn i winterspring ( lvl 54-60 ) jeg og Grendal siktet til her :S

 

Ikke så lurt å komme med sånne inspill , men når jeg leser hva du skrev igjen. Du skriver "mobs" . Hvilken definisjon har du på mobs ? Når man prater om mobs kan jo det være en hare på lvl 1 til en Drage elite på lvl 62. Vær litt mere konkret neste gang du kommer med sånne utspill kkkkkktnx :love:

6294881[/snapback]

Ok.

Lenke til kommentar
Sa ikke konkret en bjørn, snakker om mobs generelt, ikke nødvendigvis en armorbot av en bjørn.

6294800[/snapback]

 

screenshot

6294857[/snapback]

gidder ikke logge på alten min, fly til et stakkars område for å enrage critte en mob.

6294869[/snapback]

 

Du gidder ikke logge på alten din for å finne ut at du tar feil tror jeg du mente å si.

Lenke til kommentar
Sa ikke konkret en bjørn, snakker om mobs generelt, ikke nødvendigvis en armorbot av en bjørn.

6294800[/snapback]

 

screenshot

6294857[/snapback]

gidder ikke logge på alten min, fly til et stakkars område for å enrage critte en mob.

6294869[/snapback]

 

Du gidder ikke logge på alten din for å finne ut at du tar feil tror jeg du mente å si.

6296280[/snapback]

Er ikke bare å logge på alten min og trykke på en knapp og logge utigjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...