Gå til innhold

Ditt beste crit ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
White damage crit for 1385 med warrioren min på en lvl 56 bjørn i wpl.

6286312[/snapback]

 

selv med sulfuras og rimelig greit gear så tviler jeg på at jeg kan matche det, så om du har en screen så hadde det gjort saken litt mindre tvilsomt :)

6290560[/snapback]

 

Slike tall var "vanlige" for meg.. Kan hende han har samme sverdet som jeg har; Bonereaver.

Lenke til kommentar
og Fury specc og Death Wish + Impale?

6290573[/snapback]

 

Nei, MS-build.

 

Vi snakker om 2100 ignored armor, på en 56 bjørn. Få en fiks enrage på det der og vips.

6290584[/snapback]

Gir ikke bonereavers bare 700 ignored da?

6290634[/snapback]

 

Nei. Den proccer opptil 3 ganger.

Lenke til kommentar

Jeg har bare ca 1000 attackpower med battleshout, men det er fullt mulig ja. -2100 armor med Bonereaver's Edge + Death Wish + Enrage.

 

Har fått 1450 white på Hexxer, men det var jo "raid"-buffa. Altså en del mer attackpower og full sunder(> trippel Bonereaver's Edge proc).

 

Proccen er på steroider nowadays, det gjaldt bare å faktisk få en lvl 55 mob til å critte meg, tok litt tid før en god proc sammen med enrage, men da var det bare å fyre løs :p

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Jeg har bare ca 1000 attackpower med battleshout, men det er fullt mulig ja. -2100 armor med Bonereaver's Edge + Death Wish + Enrage.

 

Har fått 1450 white på Hexxer, men det var jo "raid"-buffa. Altså en del mer attackpower og full sunder(> trippel Bonereaver's Edge proc).

 

Proccen er på steroider nowadays, det gjaldt bare å faktisk få en lvl 55 mob til å critte meg, tok litt tid før en god proc sammen med enrage, men da var det bare å fyre løs :p

6290906[/snapback]

 

Jeg har litt mer AP enn hva du har da.. har vært oppe i 1950 white damage med enrage nerf og ms build..men da snakker vi veldig veldig tung raid buffing med alt mulig rart bare for å lage et helvete for tanksene.

 

Edit: for de som bare må replye med: OMG impossibl.. så var det selv med darkmoon og begge winterfall-buffene f.eks.

Endret av Hodedeler
Lenke til kommentar
White damage crit for 1385 med warrioren min på en lvl 56 bjørn i wpl.

6286312[/snapback]

 

selv med sulfuras og rimelig greit gear så tviler jeg på at jeg kan matche det, så om du har en screen så hadde det gjort saken litt mindre tvilsomt :)

6290560[/snapback]

herregud, går du rundt med "of the whale" gear eller? hvitcritter uansett over det der med normalt pvp ms gear.

Lenke til kommentar
White damage crit for 1385 med warrioren min på en lvl 56 bjørn i wpl.

6286312[/snapback]

 

selv med sulfuras og rimelig greit gear så tviler jeg på at jeg kan matche det, så om du har en screen så hadde det gjort saken litt mindre tvilsomt :)

6290560[/snapback]

 

du bør nå klare såpass med ditt gear, når jeg har hatt 1300 autoattack crits med dualwield :)

Lenke til kommentar
White damage crit for 1385 med warrioren min på en lvl 56 bjørn i wpl.

6286312[/snapback]

 

selv med sulfuras og rimelig greit gear så tviler jeg på at jeg kan matche det, så om du har en screen så hadde det gjort saken litt mindre tvilsomt :)

6290560[/snapback]

herregud, går du rundt med "of the whale" gear eller? hvitcritter uansett over det der med normalt pvp ms gear.

6293361[/snapback]

 

få se gearet ditt da kjekken :)

Lenke til kommentar
White damage crit for 1385 med warrioren min på en lvl 56 bjørn i wpl.

6286312[/snapback]

 

selv med sulfuras og rimelig greit gear så tviler jeg på at jeg kan matche det, så om du har en screen så hadde det gjort saken litt mindre tvilsomt :)

6290560[/snapback]

herregud, går du rundt med "of the whale" gear eller? hvitcritter uansett over det der med normalt pvp ms gear.

6293361[/snapback]

 

få se gearet ditt da kjekken :)

6293935[/snapback]

 

Du må ikke håpe på for mye tror jeg, har en mistanke om at wilzoo har det mest i kjeften :roll:

Lenke til kommentar
White damage crit for 1385 med warrioren min på en lvl 56 bjørn i wpl.

6286312[/snapback]

 

selv med sulfuras og rimelig greit gear så tviler jeg på at jeg kan matche det, så om du har en screen så hadde det gjort saken litt mindre tvilsomt :)

6290560[/snapback]

 

du bør nå klare såpass med ditt gear, når jeg har hatt 1300 autoattack crits med dualwield :)

6293547[/snapback]

 

Det er nå i såfall fullt buffa, dual crusader proc og med deathwish + enrage regner jeg med?

 

Jeg vil nok tro 1300 whitecrits er relativt lett for bra geara warriors, kanskje ikke så altfor vanlig, men heller ikke så altfor sjeldent.

Men med "of the eagle" gear som han fyrn her prata om? Tvilsomt.

Lenke til kommentar
White damage crit for 1385 med warrioren min på en lvl 56 bjørn i wpl.

6286312[/snapback]

 

selv med sulfuras og rimelig greit gear så tviler jeg på at jeg kan matche det, så om du har en screen så hadde det gjort saken litt mindre tvilsomt :)

6290560[/snapback]

herregud, går du rundt med "of the whale" gear eller? hvitcritter uansett over det der med normalt pvp ms gear.

6293361[/snapback]

 

få se gearet ditt da kjekken :)

6293935[/snapback]

http://ctprofiles.net/1492778

 

klikk pvp på alternate profiles

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...