Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

Mitt beste excecute crit som warrior lvl 60 med blått gear (+ 2 epic...hansker og neck) er på 3.5k. Dette var riktignok på en lvl 58 mob i strat livling side om jeg ikke husker helt feil. Ellers er min beste MS crit på 1.5 k mot en lvl 60 mob i en eller annen instanse. Men jeg har ikke hatt critline i mer enn 2-3 uker da.

Men execute teller jo ikke helt da egentlig....har man maks med rage så kan jo man få temmelig høye tall om man critter med en execute...selv har jeg ikke testet maks crit med execute og full rage da det er litt stress hehe.

6199652[/snapback]

l2read tooltip...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
l2read tooltip...

Og hva i all verden mener du med det min venn? :)

6200059[/snapback]

Sannsynligvis at det er mulig å regne ut.

Attempt to finish off a wounded foe, causing 600 damage and converting each extra point of rage into 15 additional damage. Only usable on enemies that have 20% or less health.

600(15*85) = 1875

Kan dermed critte for 3750.

Men legger vi på Impale talent er vi oppe i 4500dmg.

Enrage og impale = 5625.

Tar vi med damagebuff fra BG er vi oppe i 7312,5dmg.

Spørs litt hvordan WoW regner ut dette. Når man skal få nøyaktig tall med buffs så må man nesten vite i hvilken rekkefølge det blir regnet ut fra.

Lenke til kommentar
l2read tooltip...

6200059[/snapback]

Ikke bare presterer du å levle til 60 uten å lese tooltip på execute, men du klarer heller ikke fatte hva "l2read tooltip" betyr.

Enten er du stokk dum, eller så troller du.

Lenke til kommentar
Ikke bare presterer du å levle til 60 uten å lese tooltip på execute, men du klarer heller ikke fatte hva "l2read tooltip" betyr.

Jeg vet hva execute er og hvilken skade det gir. Poenget mitt var at jeg liker å følge med på MS crit da denne ikke varierer så mye som execute crit og ikke er avhengig av rage.

Er man dum fordi man ikke helt skjønner at l2read tooltip liksom skulle bety at jeg ikke viste hva skade execute kan gi? Jeg trodde virkelig ikke at han mente at jeg ikke viste hva skade execute kunne gi, og jeg spurte for å få klarhet i hva han mente.

Lenke til kommentar
l2read tooltip...

6200059[/snapback]

6200337[/snapback]

Ja, fordi det er jo ikke trolling det du gjør nå? Tosk.

Lenke til kommentar

Dere som regnet Execute glemmer helt, 1 Deathwish, 2 reckleness & berzerker stance mot en annen warrior :)

Hadde vært mulig med 20k+ execute om vi hadde hatt beta bloodthirst :p (150% dmg & autocrit after kb)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...