Gå til innhold

Ditt beste crit ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan i svarte klarer dere og få over 2000 i crit med warrior.. klarer bare litt over 1000 eg.. da

6198380[/snapback]

 

Bli level 60, skaffe epic gear og epic våpen? :)

6198627[/snapback]

 

Tror ikke man engang trenger dette. Jeg spiller nå på Vek'nilash, level 56 Warlock.

 

Jeg har erfart warriors som har critted lett 1700-1800, dette er forøverig en ganske ny server, med semi bra gear. Dette var ikke med stormpike buffen, om han hadde noe annet har jeg ikke oversikt over.

 

Noen av alliance guildene har tatt nef alt, men tror denne warrioren var en kar med TuF og Heroism skuldrene, så regner ikke med han var en av dem, hehe.

Lenke til kommentar

Mitt beste excecute crit som warrior lvl 60 med blått gear (+ 2 epic...hansker og neck) er på 3.5k. Dette var riktignok på en lvl 58 mob i strat livling side om jeg ikke husker helt feil. Ellers er min beste MS crit på 1.5 k mot en lvl 60 mob i en eller annen instanse. Men jeg har ikke hatt critline i mer enn 2-3 uker da.

 

Men execute teller jo ikke helt da egentlig....har man maks med rage så kan jo man få temmelig høye tall om man critter med en execute...selv har jeg ikke testet maks crit med execute og full rage da det er litt stress hehe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...