Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var i Anh'Quiraj 40 i går, slengte meg bak en Obsidian Eradikator og begynte å slå løs. Jammen kom det ikke opp en ny Backstab "rekord" :o.

1930, Rank 9 Backstab, forresten :).

Kan slenge opp et screenshot når jeg sitter hjemme.

Lenke til kommentar
Går ikke buffen du får ved å sacce pet bort, hvis du tar fram et nytt?

5766776[/snapback]

Ved å summone en ny pet, jo. Hvis succubusen blir resurrectet av en priest/shaman/paladin/druid/jumper cables før liket forsvinner, så får man sacrifice-bonus + master demonologist-bonus = 15% shadowdmg + 10% ekstra dmg. Så kan man vel også slenge på soul link, 30% mindre skade tatt, 3% ekstra dmg.

Lenke til kommentar
Går ikke buffen du får ved å sacce pet bort, hvis du tar fram et nytt?

5766776[/snapback]

Ved å summone en ny pet, jo. Hvis succubusen blir resurrectet av en priest/shaman/paladin/druid/jumper cables før liket forsvinner, så får man sacrifice-bonus + master demonologist-bonus = 15% shadowdmg + 10% ekstra dmg. Så kan man vel også slenge på soul link, 30% mindre skade tatt, 3% ekstra dmg.

5767079[/snapback]

Kult! Passer bra at Warlocken min ( lvl 14 :blush: ) er engineer da :D

Lenke til kommentar
Er ikke det en bug eller exploit?

5767208[/snapback]

Ingen av delene ettersom jeg forstår. Leste litt rundt, og en som hadde spurt en GM om det, fikk til svar at det ikke var noe ulovlig å rezze pettet sitt :) (Husker ikke hvor jeg leste det, men muligens i Warlock tråden her...)

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Er ikke det en bug eller exploit?

5767208[/snapback]

Ingen av delene ettersom jeg forstår. Leste litt rundt, og en som hadde spurt en GM om det, fikk til svar at det ikke var noe ulovlig å rezze pettet sitt :) (Husker ikke hvor jeg leste det, men muligens i Warlock tråden her...)

5767216[/snapback]

Hvorfor drepe peten i det hele tatt? :hrm: Blessing of Sacrifice ! :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...