Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sett en screenshot av hele critten, og det stemmer det der. Var jo selvfølig "staged", der en warrior med enrage og deathwish executer en annen, naken warrior med recklessness, zerkserstance og deathwish aktivert.

Her er kansje bildet dere snakker om:

post-172-1128853549_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Har sett en screenshot av hele critten, og det stemmer det der. Var jo selvfølig "staged", der en warrior med enrage og deathwish executer en annen, naken warrior med recklessness, zerkserstance og deathwish aktivert.

hehe....

deathwish, enrage og recklessness oppe.

han warrioren har på sin side zerk stance for 10% mer inc damage..

artig :p

Lenke til kommentar

hehe....

deathwish, enrage og recklessness oppe.

han warrioren har på sin side zerk stance for 10% mer inc damage..

artig :p

Lenke til kommentar
60 Priest: 1500 Mind Blast

47 Shammy: 550 Frost Shock. 1200 WF

1200 WF hit?

Yeh right? Også på 47? måtte ha vært en naked target det da lowlevel, og helst med sunder armour x5.

Blir jo helt meningsløs denne threaden som man ikke snakker om "realistisk" crit.

Endret av Blakken
Lenke til kommentar
60 Priest: 1500 Mind Blast

47 Shammy: 550 Frost Shock. 1200 WF

1200 WF hit?

Yeh right? Også på 47? måtte ha vært en naked target det da lowlevel, og helst med sunder armour x5.

Blir jo helt meningsløs denne threaden som man ikke snakker om "realistisk" crit.

Ikke spill retard. Du vet godt hva jeg mener. En WF der alle tre slagene crittet. Og ja, det har noe å si på hvordan våpen du har.

Lenke til kommentar
Eneste retarden her er du. Vis snakker om høyeste critt, ikke høyeste damage på samme sekund >_>

Kaller du meg retard? :thumbdown: Er vel ikke min skyld at Blizzard har gitt Shaman WF vel? Og ja, jeg skjønner godt hva du mener, men jeg sa hvor mye jeg hadde truffet med tre wf. Ser ikke problemet å hakke på det, men enkelte er vel slik som det. Kaller folk retard osv.

Lenke til kommentar
Eneste retarden her er du. Vis snakker om høyeste critt, ikke høyeste damage på samme sekund >_>

Kaller du meg retard? :thumbdown: Er vel ikke min skyld at Blizzard har gitt Shaman WF vel? Og ja, jeg skjønner godt hva du mener, men jeg sa hvor mye jeg hadde truffet med tre wf. Ser ikke problemet å hakke på det, men enkelte er vel slik som det. Kaller folk retard osv.

Kaller folk retard? tror du burde sjekke posten din 3 hakk lengere opp (Nei han spilte ikke >_>)

Og si at du critter på alle 3 windfury = 1slag blir like teit som å si at du crittet 25000 på retalation, eller 10000 på swordspec + hand of justice

Lenke til kommentar

Synes da at Shamaner kan ta med WF-crits ( på alle 2 slagene ) , hvis ikke så har vi LITE å stille opp med når det gjelder crit-damage.

På min level 60 shaman, så critter jeg med spell på ca 1200 damage, 2hånds-våpen med rockbiter, så er vel maks på ca 700 (husker ikke helt) (unyielding maul var våpenet)

Med WF har jeg maks på 450+800+900= 2150....

Men hvis shamaner ikke kan ta med WF, så synes jeg ikke warriors skal kunne ta med execute og ingen andre klasser skal ta med "sine abilities"...

Lenke til kommentar
Synes da at Shamaner kan ta med WF-crits ( på alle 2 slagene ) , hvis ikke så har vi LITE å stille opp med når det gjelder crit-damage.

På min level 60 shaman, så critter jeg med spell på ca 1200 damage, 2hånds-våpen med rockbiter, så er vel maks på ca 700 (husker ikke helt) (unyielding maul var våpenet)

Men hvis shamaner ikke kan ta med WF, så synes jeg ikke warriors skal kunne ta med execute og ingen andre klasser skal ta med "sine abilities"...

Godt poeng, men gjør det helt klart at det er en WF-rekke det er snakk slik kan folk sammenligne "vanlige hit" og WF MS Execute ol.

Lenke til kommentar

Ta med? Stille opp med? Dette er ikke noen konkuranse om høyest crit T_T dette er facts on the table og gnome powa in the showa

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...