Gå til innhold

Ditt beste crit ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. noen som kan forklare hva denne posten går ut på for meg? Ditt beste crit ? Hva betyr det? (har bare spillt WoW i en lite uke)

Du vet hva en "critical hit" er? Du har en viss sjanse for å gjøre 200% skade i melee, og 150% skade med spells. Dette er en skrytetråd der folk forteller hvor mye skade de har gjort på en critical hit. ;)

Lenke til kommentar
Hmm.. noen som kan forklare hva denne posten går ut på for meg? Ditt beste crit ? Hva betyr det? (har bare spillt WoW i en lite uke)

Du vet hva en "critical hit" er? Du har en viss sjanse for å gjøre 200% skade i melee, og 150% skade med spells. Dette er en skrytetråd der folk forteller hvor mye skade de har gjort på en critical hit. ;)

ahhh.. da forstår jeg.. takk for godt svar :)

Lenke til kommentar

Crit'a for 1350 dmg med Eviscerate når jeg var lvl 50 med 4/5 combo points inne, kjører en mixa combat/subt. og smålig assassin. spec, men har ikke noe Cold Blood i lomma :)

 

Builden min nå er ned til imp Sap på subt. med tanke på instancer og slikt, imp Evis. og Malice på assassin. og så ned til Riposte på combat.. Builden er litt rar men funker både PvP og PvE, og er helt okå for levling mot 60 ;) Har vurdert å skifte til dagger build med Cold Blood og imp backstab og ambush etc når jeg hit'er 60 med tanke på mer PvP og slikt, men lurer på om en pur combat build er like så bra? Noen tanker/meninger bak dette? :)

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
Har sett en screenshot av hele critten, og det stemmer det der. Var jo selvfølig "staged", der en warrior med enrage og deathwish executer en annen, naken warrior med recklessness, zerkserstance og deathwish aktivert.

Ja.. synes å huske jeg har sett det bildet og.. Hadde ikke han som ble slått på, 5 slike armor reduction (kommer ikke på hva warrior skillen heter) på seg også?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...