Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1998 med mindblast

Hvordan!? Anathema med Darkness / Shadowform + dmgbonus i AV /WSG?

Jeg farmet cobalts i winterspring sammen med en warlock :) Har ingen shadow gear enda, men curse of shadows + shadow weakness + improve shadowbolt proc = mye damage :) Skal dinge over 2300 bare for å bevise at det går ann en gang ;)

Lenke til kommentar
Jeg kjeder meg i natten...hva er ditt beste crit?

Med min 50 pala (spiller ikke på den lengre), kom jeg opp i 1300 med Blight + Seal of Command...

Nå med min ud priest, har jeg vært oppi i 890 med shadowbuild...10 % mer shadow dmg med darkness + shadowform + bad mojo mask ^^ og mind blast ofc :D

Hva er deres?

det er vell 15% mer med shadowform :D

I lvl 41 critta jeg vell 780, er i lvl 46 men spiller på rogue no :love:

Lenke til kommentar
Dette er vel høyeste critten jeg har hatt på 1 slag med paladin. Kanskje ikke så altfor mye, men andre paladins vil være enige I at det er ganske høyt. (sjekk combatloggen)

Må vel sies at jeg hadde den alterac valley buffen på meg, men critten er jo fortsatt høy :)

skummelt Høyt :D .

hendt en god del i det siste at jeg critter cloth users for 1400~ :cool:

edit: jeg bruker pve gear. Mye int / stamina og veldig lite strenght og agility :(

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

3200 Whirlwindcrit på lvl 58gnome mage (nei, han var ikke naken -.- ) Og nej, fikk desverre ikke screenshot av selve SCT texten men bare ifra combatloggen.

Ellers, 3400full excute crit på en liten tasseladd ne etsted, veldi low lvl=P

Lenke til kommentar
Har nettopp blitt level 42 så endelig skulle jeg teste widowmaker. Ambush crittet en mage for 1070dmg, han bare døde. Håper jeg får den til å critte for enda mere.

Gled deg til når du er lvl 52+. Få da med deg en rogue i lvl 60 inn i BRD og farm etter Barman Shanker. Kan love deg at du kan få deilige ambushes. Har nå kommet opp i en 1,7k ambush, også backstabba jeg ei rotte for 1516 :D

Lenke til kommentar
Har nettopp blitt level 42 så endelig skulle jeg teste widowmaker. Ambush crittet en mage for 1070dmg, han bare døde. Håper jeg får den til å critte for enda mere.

Gled deg til når du er lvl 52+. Få da med deg en rogue i lvl 60 inn i BRD og farm etter Barman Shanker. Kan love deg at du kan få deilige ambushes. Har nå kommet opp i en 1,7k ambush, også backstabba jeg ei rotte for 1516 :D

rofl :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...