Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

hadde en 3600 shieldslam crit på en lock i wsg i dag  :!:  prot kan være morro det

kan vel også legge til 3794 autoattack crit UTEN berserker buff (han stakkars warlocken hadde en da) dette var selvfølgelig med MS spec

9170123[/snapback]

Min level 39 twink skyter rosa elefanter som tar 5000 dmg på prot specca 70 warriore

*kom ut av drømmeverden kammerat*

3794 autoattack kan du bare glemme, max buffa med over 4000 AP og Stormherald gjør du ikke den skaden whitecrit, så lykketil :p

3600 shieldslam uten enrage og wsg buff kan du også bare glemme.

l2lie before trying

9216342[/snapback]

Tror ikke du vet hvor villt shield slam scaler jeg. med greit gear og gnomeregan autoblocker/sapphiron trinketen klarer du lett 2500 shield slams på cloth. med enrage er det lett å få over 3k. med wsg buff er omtrent 5k i sikte. :!:

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke du vet hvor villt shield slam scaler jeg. med greit gear og gnomeregan autoblocker/sapphiron trinketen klarer du lett 2500 shield slams på cloth. med enrage er det lett å få over 3k. med wsg buff er omtrent 5k i sikte.  :!:

9216611[/snapback]

Husk at det er snakk om prot specc her da, tviler på at han har specca prot + ned til enrage, om han ikke har sansen for ræva builds da.

+ han skal ha rimelig bra shield for og øke skaden såpass.

Dessuten 3k shieldslam blir ikke i nærheten av 5k med wsgbuff, det blir NESTEN 4k.

som en så fint pleier si, screen or it didnt happend.

Og til han som sa han har også "minst" fått 3800+ whitecrit med sin warrior, vennligst gi link til armory.

Eller gjerne et screenshot av en 3800+ crit eller noe rundt, mot et target som ikke scaler dmg og uten WSG buffs (scale dmg tenker jeg på magtheridon, curator etc)

Endret av dabooo
Lenke til kommentar
Tror ikke du vet hvor villt shield slam scaler jeg. med greit gear og gnomeregan autoblocker/sapphiron trinketen klarer du lett 2500 shield slams på cloth. med enrage er det lett å få over 3k. med wsg buff er omtrent 5k i sikte.  :!:

9216611[/snapback]

Husk at det er snakk om prot specc her da, tviler på at han har specca prot + ned til enrage, om han ikke har sansen for ræva builds da.

+ han skal ha rimelig bra shield for og øke skaden såpass.

Dessuten 3k shieldslam blir ikke i nærheten av 5k med wsgbuff, det blir NESTEN 4k.

som en så fint pleier si, screen or it didnt happend.

Og til han som sa han har også "minst" fått 3800+ whitecrit med sin warrior, vennligst gi link til armory.

Eller gjerne et screenshot av en 3800+ crit eller noe rundt, mot et target som ikke scaler dmg og uten WSG buffs (scale dmg tenker jeg på magtheridon, curator etc)

9224222[/snapback]

Jeg fant en 4800 shield slam til deg, med berserking buff :)

Lenke til kommentar
hadde en 3600 shieldslam crit på en lock i wsg i dag  :!:  prot kan være morro det

kan vel også legge til 3794 autoattack crit UTEN berserker buff (han stakkars warlocken hadde en da) dette var selvfølgelig med MS spec

9170123[/snapback]

Min level 39 twink skyter rosa elefanter som tar 5000 dmg på prot specca 70 warriore

*kom ut av drømmeverden kammerat*

3794 autoattack kan du bare glemme, max buffa med over 4000 AP og Stormherald gjør du ikke den skaden whitecrit, så lykketil :p

3600 shieldslam uten enrage og wsg buff kan du også bare glemme.

l2lie before trying

9216342[/snapback]

Tror ikke du vet hvor villt shield slam scaler jeg. med greit gear og gnomeregan autoblocker/sapphiron trinketen klarer du lett 2500 shield slams på cloth. med enrage er det lett å få over 3k. med wsg buff er omtrent 5k i sikte. :!:

9216611[/snapback]

Selv ikke med full tier 6 critta jeg så mye på whitedamage..

OT: 5755 på protspecced warrior.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar

en lvl 70 arms warrior _skal_ ha både death wish og imp execute uansett, med å gå fury mener jeg at man plukker opp BT, eventuellt rampage osv nedover i treet. som arms warrior, når du alle de nødvendige talentene som booster execute dmg, impale, Death wish og imp execute. enkelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...