Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3000, Execute med Peacekeeper. skal sjekke litt med reapern nå.

du er lvl 60 men vet ikke hvordan execute fungerer?

Se gjennom tråden. Er ikke bare han :S

Like skremmende som lvl 50 paladins som ikke har ressurect og 60 warriors uten def stance

Endret av eXploid
Lenke til kommentar
3000, Execute med Peacekeeper. skal sjekke litt med reapern nå.

du er lvl 60 men vet ikke hvordan execute fungerer?

hva snakker du om?

Jeg vet at det er flat 600 skade + rage poeng, men med impale + enrage og noen andre talenter er det ofte jeg får 2500-3000 dmg crits, har vært oppe i 3500 nå med reaper.

Lenke til kommentar
execute er dmg uavhengig av våpen skade. du sier det jo selv. 600flat + poeng, har ingenting med wepdmg å gjøre. kan execute forl ike mye med skinning knife som med arcanite reaper.

Jeg vet det står det i description, men jeg har høyere execute crits med Reapern enn med Peacemaker ( har testet i 2 timer med en kompiss nå), så noe må det være.

Lenke til kommentar
execute er dmg uavhengig av våpen skade. du sier det jo selv. 600flat + poeng, har ingenting med wepdmg å gjøre. kan execute forl ike mye med skinning knife som med arcanite reaper.

Jeg vet det står det i description, men jeg har høyere execute crits med Reapern enn med Peacemaker ( har testet i 2 timer med en kompiss nå), så noe må det være.

prøv med skinning knife og da ;)

Lenke til kommentar

hvis man ikke har res når man er over lvl 12-14 så er man enten 12år og yngre, eller så skjønner man ikke engelsk.

er i hvertfall det jeg har fått inntrykk av.

Edit: 12år og yngre har en sammenheng med det og ikke kunne engelsk hehe

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
har 4k++ crit på deathray som nevnt tidligere i tråden :>

Vits og nevne det igjen da ? :S

Fordi emnet ble tatt opp igjen? :S

Da kan jo alle skrive på nytt sånn at tråden blir overspammet osv...

No shit sherlock, men må skuffe deg, siden den eneste spammen mitt innlegg har laget er den du produserer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...