Amon Amarth Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) 12xx husker ikke de to siste tallene... dette var med Whirlwind axe så har jeg critta 11xx med Sword of Serenity Begge crittene var Full rage Execute crits på Rock Elementals, lvl 39-40 (det stedet jeg grindet da er dem den lvl'n) i Badlands, ikke stor fårnøyd, men greit Endret 29. juni 2005 av Amon Amarth Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Crittet 2814 med Verdant Keeper's Aim i Alterac Valley i går med min 60 Hunter. Verken jeg eller magen jeg traff (og drepte) kunne helt skjønne det. Men my oh my, det var sweet. Får se hva jeg klarer fremover med min nye scopa Gorewood Bow... Athelas Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 jeg har crittet 2800 når jeg var lvl43 Warrior brukte polearm Lenke til kommentar
brillan Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 12xx husker ikke de to siste tallene... dette var med Whirlwind axe så har jeg critta 11xx med Sword of Serenity Begge crittene var Full rage Execute crits på Rock Elementals, lvl 39-40 (det stedet jeg grindet da er dem den lvl'n) i Badlands, ikke stor fårnøyd, men greit Du er lvl 35++ og vet enda ikke hvordan alle warrior skills funker? :/ Lenke til kommentar
Krims Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 LOL! Nå skal jeg somle meg til å lage en av de, er lvl 276 i engineering.. Men har aldri lagd death ray :/ Lenke til kommentar
.V. Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 LOL! Nå skal jeg somle meg til å lage en av de, er lvl 276 i engineering.. Men har aldri lagd death ray :/ Håper du har valgt rett for den er gnomish only. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 har 4k++ crit på deathray som nevnt tidligere i tråden :> Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 har 4k++ crit på deathray som nevnt tidligere i tråden :> Kan noen forklare meg hvordan Death Ray funker? CD? Critrate? etc.. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 har 4k++ crit på deathray som nevnt tidligere i tråden :> Vits og nevne det igjen da ? :S Lenke til kommentar
Krims Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Lagde en Gnomish Death Ray i dag, og min crittet 2247, kommer sikkert noen bedre etterhvert Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Møtte en 54 duide på vei mot min kjære moonwell i Ashenvale. Hadde drept non hundre lavlvl alliance på veien som skulle raide selveste Splintertree, kjekt med AE Hørte en lyd, MOONFIRE-spam som vanlig, tenkte "Faen heller, får drepe han da". Fyrte opp med Arcane Power og Presence of Mind og fyrte på en Pyroblast etterfylt av en Fireblast (altså to instantcast spells). Pyroblasten critta for 1824 og fireblasten critta ikke med med sine 700+dmg bidro til druidens tidlige død. Litt Off topic, men litt seinere samme kveld så møtte jeg denne druiden igjen, kjørte samme taktikk, men denne gangen hadde druiden 5% liv igjen, men med Ignite Dot på ca 400 over 4 sec. Rett etter fireblasten landet slang jeg fingeren på counterspell-silence, samtidig så jeg "xx gains Nature Swiftness", som jeg lo mens jeg så han lide i 2 sekunder før han døde Et tips til alle; AP PoM Pyro SVIR! Pass dere for oss Mages Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Møtte en 54 duide på vei mot min kjære moonwell i Ashenvale. Hadde drept non hundre lavlvl alliance på veien som skulle raide selveste Splintertree, kjekt med AE Hørte en lyd, MOONFIRE-spam som vanlig, tenkte "Faen heller, får drepe han da". Fyrte opp med Arcane Power og Presence of Mind og fyrte på en Pyroblast etterfylt av en Fireblast (altså to instantcast spells). Pyroblasten critta for 1824 og fireblasten critta ikke med med sine 700+dmg bidro til druidens tidlige død. Litt Off topic, men litt seinere samme kveld så møtte jeg denne druiden igjen, kjørte samme taktikk, men denne gangen hadde druiden 5% liv igjen, men med Ignite Dot på ca 400 over 4 sec. Rett etter fireblasten landet slang jeg fingeren på counterspell-silence, samtidig så jeg "xx gains Nature Swiftness", som jeg lo mens jeg så han lide i 2 sekunder før han døde Et tips til alle; AP PoM Pyro SVIR! Pass dere for oss Mages eller polymorph (drit i trinketen) - pyroblast - instant fireball - fireblast osvosv critta 1200 på ambush Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 har 4k++ crit på deathray som nevnt tidligere i tråden :> Kan noen forklare meg hvordan Death Ray funker? CD? Critrate? etc.. Du channeler en spell i 4 sec. Du tar en viss del av damagen du gjør (tror det er ca 50%) over de 4 sekundene. Når du er ferdig å channele gjør du 700-2000 dmg på fienden(crit 1500-4000). Lenke til kommentar
likferd Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Møtte en 54 duide på vei mot min kjære moonwell i Ashenvale. Hadde drept non hundre lavlvl alliance på veien som skulle raide selveste Splintertree, kjekt med AE Hørte en lyd, MOONFIRE-spam som vanlig, tenkte "Faen heller, får drepe han da". Fyrte opp med Arcane Power og Presence of Mind og fyrte på en Pyroblast etterfylt av en Fireblast (altså to instantcast spells). Pyroblasten critta for 1824 og fireblasten critta ikke med med sine 700+dmg bidro til druidens tidlige død. Litt Off topic, men litt seinere samme kveld så møtte jeg denne druiden igjen, kjørte samme taktikk, men denne gangen hadde druiden 5% liv igjen, men med Ignite Dot på ca 400 over 4 sec. Rett etter fireblasten landet slang jeg fingeren på counterspell-silence, samtidig så jeg "xx gains Nature Swiftness", som jeg lo mens jeg så han lide i 2 sekunder før han døde Et tips til alle; AP PoM Pyro SVIR! Pass dere for oss Mages eller polymorph (drit i trinketen) - pyroblast - instant fireball - fireblast osvosv critta 1200 på ambush Det som vanligvis skjer når jeg blir angrepet av alliance mager, er at de sender fireball og PoM pyroblast rett i groundingtotem, får purget vekk arcane power og dør rett etter det. Kan ikke være morro å være alliance-mage :!: Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 3000, Execute med Peacekeeper. skal sjekke litt med reapern nå. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 har 4k++ crit på deathray som nevnt tidligere i tråden :> Vits og nevne det igjen da ? :S Fordi emnet ble tatt opp igjen? :S Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 3000, Execute med Peacekeeper. skal sjekke litt med reapern nå. Prøv heller med denne. Du vil bli overasket Lenke til kommentar
superreven Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Uppet rekorden min til 1987 i går, lvl 55 priest som angrep meg mens jeg grindet, ikke et særlig smart trekk Class: rogue Lvl: 59 Våpen: Assassination Blade Skill: Eviscerate Endret 1. juli 2005 av superreven Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Class: warlock lvl: 60 Spell: Soulfire med Curse of Elements Damage: rett i underkant av 2500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg