Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Crittet 2814 med Verdant Keeper's Aim i Alterac Valley i går med min 60 Hunter. Verken jeg eller magen jeg traff (og drepte) kunne helt skjønne det. Men my oh my, det var sweet. :thumbup: Får se hva jeg klarer fremover med min nye scopa Gorewood Bow...

Athelas

Lenke til kommentar

Møtte en 54 duide på vei mot min kjære moonwell i Ashenvale. Hadde drept non hundre lavlvl alliance på veien som skulle raide selveste Splintertree, kjekt med AE :p Hørte en lyd, MOONFIRE-spam som vanlig, tenkte "Faen heller, får drepe han da". Fyrte opp med Arcane Power og Presence of Mind og fyrte på en Pyroblast etterfylt av en Fireblast (altså to instantcast spells). Pyroblasten critta for 1824 og fireblasten critta ikke med med sine 700+dmg bidro til druidens tidlige død.

Litt Off topic, men litt seinere samme kveld så møtte jeg denne druiden igjen, kjørte samme taktikk, men denne gangen hadde druiden 5% liv igjen, men med Ignite Dot på ca 400 over 4 sec. Rett etter fireblasten landet slang jeg fingeren på counterspell-silence, samtidig så jeg "xx gains Nature Swiftness", som jeg lo mens jeg så han lide i 2 sekunder før han døde :D

Et tips til alle; AP PoM Pyro SVIR! Pass dere for oss Mages :p

Lenke til kommentar
Møtte en 54 duide på vei mot min kjære moonwell i Ashenvale. Hadde drept non hundre lavlvl alliance på veien som skulle raide selveste Splintertree, kjekt med AE :p Hørte en lyd, MOONFIRE-spam som vanlig, tenkte "Faen heller, får drepe han da". Fyrte opp med Arcane Power og Presence of Mind og fyrte på en Pyroblast etterfylt av en Fireblast (altså to instantcast spells). Pyroblasten critta for 1824 og fireblasten critta ikke med med sine 700+dmg bidro til druidens tidlige død.

Litt Off topic, men litt seinere samme kveld så møtte jeg denne druiden igjen, kjørte samme taktikk, men denne gangen hadde druiden 5% liv igjen, men med Ignite Dot på ca 400 over 4 sec. Rett etter fireblasten landet slang jeg fingeren på counterspell-silence, samtidig så jeg "xx gains Nature Swiftness", som jeg lo mens jeg så han lide i 2 sekunder før han døde :D

eller polymorph (drit i trinketen) - pyroblast - instant fireball - fireblast osvosv ;)

critta 1200 på ambush :D

Lenke til kommentar
har 4k++ crit på deathray som nevnt tidligere i tråden :>

Kan noen forklare meg hvordan Death Ray funker? CD? Critrate? etc..

Du channeler en spell i 4 sec. Du tar en viss del av damagen du gjør (tror det er ca 50%) over de 4 sekundene. Når du er ferdig å channele gjør du 700-2000 dmg på fienden(crit 1500-4000).

Lenke til kommentar

eller polymorph (drit i trinketen) - pyroblast - instant fireball - fireblast osvosv ;)

critta 1200 på ambush :D

Det som vanligvis skjer når jeg blir angrepet av alliance mager, er at de sender fireball og PoM pyroblast rett i groundingtotem, får purget vekk arcane power og dør rett etter det. Kan ikke være morro å være alliance-mage :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...