Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Yay, ny executerekord i dag :D hadde et lite eksperiment (uten world buffs, bare 2 pots, crusader proc + ap trinket & enrage/deathwish).

10316, PEW PEW ;D

-Hadde likt å se noen som ville overlevd en sånn crit når man har under 20% hp igjen :p (utelukket bosser o.l.)

Lenke til kommentar
Yay, ny executerekord i dag :D hadde et lite eksperiment (uten world buffs, bare 2 pots, crusader proc + ap trinket & enrage/deathwish).

10316, PEW PEW ;D

-Hadde likt å se noen som ville overlevd en sånn crit når man har under 20% hp igjen :p (utelukket bosser o.l.)

8289119[/snapback]

når skal folk lære at execute ikke scaler med buffs, botsett fra enrage/deathwish

Lenke til kommentar

for tiden når jeg er heldig; 2300-2600 i crit med bloodthirst.

råeste crit på execute var 6800 eller no sånt :dribble:

får såpass med hjelp av enraged, deathwish og battleshout. har jo også crusader, så blir vel mer etter hvert hvis jeg er ekstra heldig. kjører dual wield nå så er jo litt kult at jeg får det med one handers. mon tro hva jeg kunne fått med two-handers, eller enda bedre 1hander enn di jeg har nå. har 2x71 dps daggere nå for tiden.

Endret av manyquiz
Lenke til kommentar

10316, PEW PEW ;D

8289119[/snapback]

når skal folk lære at execute ikke scaler med buffs, botsett fra enrage/deathwish

8289658[/snapback]

Jeg sikta til AP buffs. BoM, Motw (for str+), eller andre lignende buffs som gir mere AP. AP = mer dmg på execute. Crusader proc, som jeg nevnte, gir jo +50 str, AP trinket, etc. :)

Lenke til kommentar

10316, PEW PEW ;D

8289119[/snapback]

8289658[/snapback]

Jeg sikta til AP buffs. BoM, Motw (for str+), eller andre lignende buffs som gir mere AP. AP = mer dmg på execute. Crusader proc, som jeg nevnte, gir jo +50 str, AP trinket, etc. :)

8291340[/snapback]

Feil feil feil feil.

Execute har ikke noe med AP å gjøre

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...