Gå til innhold

Ditt beste crit ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En stund siden jeg har postet her, og det var ikke på huntern, så..

 

2.5k Multishot på en 66 Priest med ressickness. (var 68)

1600 Autoshot

Arcaneshot på 1700

 

Venter bare på en Unstable Affliction crit på locken nå :love: Hitta en dum belfadin for 2850 tidligere idag :p Morsomt å caste corruption, håpe på at de vil cleanse den, men så klare å få inn en UA rett før de cleanser. BAM!

 

Tvilsomt. Screenshot or it didnt happen. thumbdown.gif

 

Ikke så veldig utroverdig. Critt en mage for 6500 i AB på warrioren min for leenge siden. Pre Enrage nerf og Berserking. Om han påstår det er etter enrage nerfen derimot, så.. .

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

det må jo ha noe med gear og lvl...du critter ikke 2234 med execute i lvl 26 :!: da sier jeg MS og HS crittene mine some er MS: 1265 HS: 1198

 

 

men kan man legge sammen slag som skjer på samme sec? brukte recklessnes og sweeping strikes og cleave :p 578+560+521+578

Endret av nomadeppl
Lenke til kommentar
på lvl 26 har rank 1 execute if that -.- execute= direkte dmg modifiserer + rage ganger en konstant minus en armorprosent hos mottaker. vær så snill -.-

8002916[/snapback]

 

DeadbeaT har korrekt. Det har absolutt ingenting med gear å gjøre. Det det har noe å gjøre med er damage modifiers og lignende. Eksempler på dette er Death Wish, Zerker buff.

 

Talents virker også inn, f.ex Improved Execute gjør at du får mer damage pga. mer rage som blir telt som ekstra damage, og i tillegg er Impale med på å gjøre crits med Execute høyere :) (20% critVALUE increase)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...