Gardinen Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 hva med sjokkrosa .. hadde tatt seg ut på lan det vøtt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 svart! har skjerm i sølv så det passer bra synes jeg Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 enig, svart er nok finest... Lenke til kommentar
computerFreak Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 sats på sølv... alltid like fint !!!! Lenke til kommentar
benz Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Ikke lett å bestemme seg, men nå er avgjørelsen tatt! På bakgrunn av alle gode innspill tippet jeg etter hvert over mot sort. Litt overraskende var det da å konstatere at når jeg fikk se de to kabinettene ved siden av hverandre, var sølv minst like pent. Mye finere i virkeligheten enn på bilde. Et godt råd fra selgeren var at fettflekker og riper i den sorte overflaten synes mye lettere enn på sølv, som er rent aluminium. Dermed ble det et Lian Li PC7ASCAND (sølv). Synes at det meste stemmer, både utseende, kvalitet/funksjonalitet og pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå