benz Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Hadde tenkt å kjøpe nytt alu-kabb, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge: sort eller sølv. Noen synspunkter? #Topic endret av moderator# Endret 31. mai 2005 av Jankee Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 smag og behag, men jeg ville hatt sølv/blankt/alu. Her sort fra LL nå, men jeg skulle ønske jeg la i noe kroner og fikk sølv! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hva liker du best blondine eller brunette? Du har jo stilt et utrolig dumt spørsmål,det går da ikke ann å svare på noe slikt. Noen synes sølv er pent,mens andre synes sort er penere. Hva som er penest av de 2 er det jo bare du som vet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Smak og behag, men er du litt smart så tenker du på hva som passer til resten av duppedittene i rommet! Svart skjerm? Svart kabinett! Sølv mus & tastatur? Sølv kabinett! Lenke til kommentar
benz Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Var det så dumt å spørre om hva andre synes,da? Er klar over at det er avhengig av smak og behag, det er jo det som er hele poenget... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Var det så dumt å spørre om hva andre synes,da? Er klar over at det er avhengig av smak og behag, det er jo det som er hele poenget... Neida,..ikke dumt spørsmål i det hele tatt... Jeg ville valgt sølv.. da svart har en tendens til å bli stygt.. og flekker/riper synes jo mye bedre på ett svart kabinett... Elllers synes jeg Glisevask har det rette svaret.. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hva liker du best blondine eller brunette? Du har jo stilt et utrolig dumt spørsmål,det går da ikke ann å svare på noe slikt. Noen synes sølv er pent,mens andre synes sort er penere. Hva som er penest av de 2 er det jo bare du som vet. Det finnes ikke dumme spørsmål, men dumme svar! Glisevask har som sagt svaret, men jeg vil si at det er bedre å ha sølv. En av grunnene til det er at cd-rom og dvd-rom som oftest er hvite og passer da bedre inn i et sølv kabinett enn et svart et. Men svart er jo også fint når det gjelder kabinett Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Sort metall. Ser utrolig mye mer gjennomført ut. Min mening vertfall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Sort metall. Ser utrolig mye mer gjennomført ut. Min mening vertfall. Deler samme mening, har ett eller annet for svart når det komme til sike ting Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det spørs helt på formene til kabinettet. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Litt forskjellig, alt etter hva som er stilen din. Hos meg er alt helt nede på bordet (tastatur, mus osv) er svart, og midten (skjerm, kabbis) sølv mens alt over igjen er svart. :!: (anlegget... ) Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Liker svart best Men smaken er som baken Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg liker søll/svart best Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvilket kabinett er det du tenker på da benz? Lenke til kommentar
benz Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Tenkte egentlig på et Lian Li PC7SCAND. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Litt forskjellig, alt etter hva som er stilen din. Hos meg er alt helt nede på bordet (tastatur, mus osv) er svart, og midten (skjerm, kabbis) sølv mens alt over igjen er svart. :!: (anlegget... ) Bra du kjører stil..! Lenke til kommentar
benz Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Tror jeg tar en nærmere titt på et sort PC7.... Takker for alle gode innspill! Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 sølv (børstet stål) begynner og bli litt datert nå egentlig, skal du være trendy så er det sort som gjelder nå. men så er dette jo bare smak og behag da. selv liker jeg best sort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå