P-in-P Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei! Jeg har tenkt å bytte ISP nå og ås litt på Combitel.no. De har greie priser og kan levere her jeg bor, men er det noen som vet noe om de? Har de bra kundeservice? Pålitlige? Lite kluss? Alt dere kan si om det motas med stor takknemmelighet! Lenke til kommentar
chritigu Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har hatt mobilabbonement hos Combitel i ca to år nå. Aldri hatt problemer. Ringt kundeservice to ganger (for å skifte abo og opprette MMS). Fikk svar med en gang og rask ekspedisjon. Billig er det også Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Høres bra ut! Noen andre som vet noe om dem? Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Skulle akkurat til å skrive en lignende tråd selv. De har studentpriser på bredbånd også, noe som gjorde at jeg ble interresert, prisene er ikke oppdaterte iforhold til de nye hastighetene med de skulle oppdateres om ca. 1 uke iflg kundeservice. Hvis studenttilbudet er bra, og ingen har noen negative erfaringer om dem, så tror jeg at jeg skal prøve dem ja Endret 28. mai 2005 av AtleP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå