mrtzter Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg har et ab. med sense! Å når jeg skaffer meg Samsung z500 når den kommer, så vil jeg jo gjerne teste ut 3g mulighetene, for 3g er allrede ut hvor jeg bor nåhttp://dekning.netcom.no/ekstratynn/?versi...id=kommundenavn Får jeg da til å bruke mitt sense ab? eller, må jeg bestille meg et helt nytt ab.? EDIT: Nå så jeg kanskje at linken ikke har noe med 3G å gjøre.. men anyway, svar på spm? Endret 25. mai 2005 av HybRis Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Du kan jo lese gjennom denne linken amobil-artikkel Etter å ha skumlest igjennom artikkelen ser det ikke ut som at Samsung z500 vil støttes i 3G nettverket med det første... EDIT: Da har jeg lært i dag at man ikke skal bruke www i navnet på url da dette overstyrer url-linkingen. Jeg vet ikke om det fungerer å bruke Sense (NetCom) på 3G, viser bare til artikkel skrevet 22/05-2005 av amobil Endret 30. mai 2005 av KrageV Lenke til kommentar
6680_man Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 ja den linken var hjelpsom ja sense har 3g dekning og den samme som telenor bruker sense selv og har testa videocall helt gratis sense har bekreftet at dette er gratis og at de legger ut info på www.sense.no når de skrur på den berømte taksteringskrana Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Dette fingerer glimmrende. Har testet Z105, Z107, 6630 , E1000 og 6680 hos oss og det fungerer glimmrende :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå