Zippio Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Nei, kanskje vi burde sende han en ordbok Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 helt "lol" side ass. jeg får bare masse rare tegn på siden. som om det var skrevet i en annen skrift format elns. Helt lol side og helt lol bedrift, spør du meg. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 De folka tar helt sikkert kundene fra komplett! BOMBESIKKERT! Ikke minst gratis reklame her :!: Jeg hadde heller handlet med han der enn Komplett. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Han må i det minste være fornøyd med telleren der, for den har steget drastisk iløpet av dagen. Jeg mener jeg så den på 270 eller noe slikt og nå var den over 500, ikke det at jeg tror at det hjelper han til å få noe mer salg. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Handler du hos noen med slik internett side er du hjerne sveka eller no slikt Edit: skrive kongen Endret 26. mai 2005 av Zippio Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Kjøp den beste pc for den beste pris. Vi selger en pc. 1gb ram Speed 3,2 GHZ 512 DDR 200 GB Hard disk Pentium 4 256 mb Grafikk kort- Regnet som den beste i verden. Kombinert cd-dvd-brenner. Farge pÃ¥ kabinet kan velges. Den beste lydkort i Norge følger med. NY PRIS AV DENNE PC I SVERIGE ER 16.000 SEK MEN NÃ¥ er det! TILBUD TIL DE SOM VIL 1 AV TOP 10 PC i Norge FOR 10.000.- vet ikke helt hva de vill prøve å fortelle oss om den pc'n.. om den her 512mb ram eller 1 gb Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Høres ut som Elkjøp i den annonsen der. "Regnet som verdens beste" bla bla... Ellers ytterst vage beskrivelser på nesten samtlige komponenter. Oser forøvrig av useriøsitet. For å svare på emnetittelen: Nei! En god latter for dem som ikke dør av flauhet først. For flaut er det... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 hadde vært kult om noen gadd å sende linken til denne siden til mailen dems HAHA! Lenke til kommentar
Moro Klumpen Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Haha! fikk meg en god latter nå :!: En side bestående av et simpelt txt dokument hadde sett bedre ut Det må være den mest useriøse siden jeg har sett noen gang. Ting man kjøper derfra funker sikkert veldig bra Lenke til kommentar
Makky Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Butikken fortjener en pris. "Tidenes verste webløsning/webdesign" Lenke til kommentar
Tommy Joe Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 FAAKK!! Anonsen er forsvunnet, å jeg har ikke sett denne "proffe" websiden.. Jeg trenger verkelig noe å flire av idag... Noen som har link?? Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 borte vekk ja.. link, hørtes morsomt ut. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 http://www.electro.primetap.com/ den er det Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei! vil gjerne søke jobb hos dere!Jeg kan bygge data, og jeg kan fikse moped, og syns derfor at dere høres ut som en bra og seriøs arbeidsplass for meg. Jeg vil ofre mest mulig av min tid, og vil gjøre det som må til for at ting skal gå fremover. Håper på raskt svar ble vel bare nødt å sende en jobbsøknad dah håper på ekstremt raskt svar Ellers tror jeg at jeg skal få satte inn en bestilling å se hva som skjer.. gøy gøy gøy EDIT: altså.. brukte ikke mitt eget navn.. bare om dere ser den og begynner å lure liksom Dritbra! Håper du får svar. *ler så jeg rister* Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hmmm. Hva i all verden har bilder av kjente steder i usa å gjøre innpå produktsidene til denne "webshoppen"? Digger spesielt produktet øverst til høyre, elelr rettere sagt teksten som står til det: Det er til Led belte det koster 300kr de blir tilsammen 800kr Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 dette må jo bare være et sånn eksempel på en nettside der absolutt alt e feil. må være meninga at alt er så ille. INGEN men synet i behold ville klart og lage noe slikt ellers. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei! vil gjerne søke jobb hos dere!Jeg kan bygge data, og jeg kan fikse moped, og syns derfor at dere høres ut som en bra og seriøs arbeidsplass for meg. Jeg vil ofre mest mulig av min tid, og vil gjøre det som må til for at ting skal gå fremover. Håper på raskt svar ble vel bare nødt å sende en jobbsøknad dah håper på ekstremt raskt svar Ellers tror jeg at jeg skal få satte inn en bestilling å se hva som skjer.. gøy gøy gøy EDIT: altså.. brukte ikke mitt eget navn.. bare om dere ser den og begynner å lure liksom Dritbra! Håper du får svar. *ler så jeg rister* Skal holde dere oppdatert om den ja og til deg surbz00r.. som du og sikkert alle dere andre kan se, så er det enkelt å greit en av våre supersmarte innvandrervenner bosatt i Oslo som har kommet over en side på internett som tilbyr deg gratis webshop side i ett underdomene komplett med maler og styr.. men tilogmed en 8 åring hadde klart å sletta det gamle å erstatta det med noe nytt, istedenfor å lage litt nytt å la resten stå.. dette må vere årets vits! :!: Lenke til kommentar
John P. Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Synes mest det ser ut som en tolvåring som fantaserer om å starte webshop, og som finner et ferdig hjemmesideoppsett, hvor han så fabulerer om å selge diverse ting og tang. Uten at han tenker over at andre kan se sidene hans(!). Tviler på at han virkelig prøver/er i stand til å selge noe. Jeg håper ihvertfall dette er nære sannheten... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Synes mest det ser ut som en tolvåring som fantaserer om å starte webshop, og som finner et ferdig hjemmesideoppsett, hvor han så fabulerer om å selge diverse ting og tang. Uten at han tenker over at andre kan se sidene hans(!). Tviler på at han virkelig prøver/er i stand til å selge noe. Jeg håper ihvertfall dette er nære sannheten... Kan se ut som han har vært en tur innom http://www.primetap.net/freewebsites.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå