Makky Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Er litt tvilsom å poste her, men er jo tross alt et sted man kan kjøpe noe Mye rart man kan finne på bruktmarkedet http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=19030 Jeg sier bare en ting: Hjelp! Dem har tydeligvis prøvd å følge en "mal", men kan ikke si at det er vellykket Endret 25. mai 2005 av Makky Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Kjøp den beste pc for den beste pris. Vi selger en pc. 1gb ram Speed 3,2 GHZ 512 DDR 200 GB Hard disk Pentium 4 256 mb Grafikk kort- Regnet som den beste i verden. Kombinert cd-dvd-brenner. Farge pÃ¥ kabinet kan velges. Den beste lydkort i Norge følger med. NY PRIS AV DENNE PC I SVERIGE ER 16.000 SEK MEN NÃ¥ er det! TILBUD TIL DE SOM VIL 1 AV TOP 10 PC i Norge FOR 10.000.- Vi har stor valg av filmer ¢â‚¬Å¡Ä‚‚¸p filmer med lite riper for 59.- E-mail:[email protected] Viss du er flink med elektriske ting og har peiling sÃĆ℠kan du sende oss mail og si hva du er flink til og kansje vi har eller finner en passene jobb til deg sÄ„ ikke vĦr redd for Ä‚Ä„ spÄ€šÃ‚¸rre om ting eller sende mail Alt er relativt. :lol: Endret 25. mai 2005 av zeph Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Kanskje ikke den mest seriøse annonsen jeg har sett :!: Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Yes, dette ser jo lovende ut Lenke til kommentar
Makky Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) De folka tar helt sikkert kundene fra komplett! BOMBESIKKERT! Ikke minst gratis reklame her :!: Endret 25. mai 2005 av Makky Lenke til kommentar
johanf Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Lukter heleri lang vei, spør du meg. _ johanf Lenke til kommentar
Makky Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Lukter heleri lang vei, spør du meg. _ johanf Nå må du ikke forhåndsdømme! Se på siden dems...de andre nettbutikkene burde kopiere denne "malen" HAHAHAHHA! Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 faen for en søppleside... hadde heller kjøpt på loppemarked...... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 faen for en søppleside...hadde heller kjøpt på loppemarked...... tror det er større sjangs at varene funker der Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Virket ikke helt seriøs den siden der.Tror nok att en bør holde seg unna. Kan for bli dyrt og handle "billig" fra sånne steder. Legger ikke igjen noen av mine kroner der gitt. Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 faen for en søppleside...hadde heller kjøpt på loppemarked...... tror det er større sjangs at varene funker der på loppemarkedet ja Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Haha Nå fikk jeg meg en latter før jeg gikk og la meg. Det er seriøst den dårligste siden jeg har sett noen sinne. Tror han virkelig han kommer til å selge noen pcer fra den siden der? 3.2ghz er det tydeligvis bare seks, syv andre pcer i norge som har. Kjøper du hans pc har du en av de 10 beste pcene i norge Lenke til kommentar
KickF Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 virker som det er "phising" til å kopierer ein side fra 1993 LOL Den som biter på dette agnet er enten fersk på internett eller berre mangel på IQ ... hehe kanskje begge deler Lenke til kommentar
Gaupa Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Dette må da vel være en spøk? Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 5) Vi kan bygge hva slags pc du vil til deg men da må du sende mail om hva slags prosesor amd, cleron eller pentium også hvor mye skjermkort også hvor mye ram også hvor mye gb men, cd-brenner og dvd-brenner og lydkort og hovedkort og alt som man trenger inni en data følger med så slapp av men kan henne at dvbd-brenner og cd-brenner ikke følger med det kommer ann på prisen og hva du skal ha så send oss mail om du er interessert mailen er [email protected]. ahahaha Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 frister å sende en forespørsel om ke pris han kan mekke til meg på en pc bare for å se hva pris og hva det blir Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Eg finner ikkje noko om dette firmaet nokon plass. Det er ikkje registrert i Brønnøysundregisteret og ikkje i telefonkatalogen. Einaste eg finner på den adressen er ein masse privatnummer. For meg så virkar dette som noko av det mest useriøse som ein kan komme over. Personleg ville eg halde meg langt unna denne "butikken". Lenke til kommentar
m`K Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hvis noen her bor i oslo kan dere jo gi han et besøk, se hvor seriøs han er, adr står jo der så. Lenke til kommentar
R_N Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Vet ikke om jeg tør å besøke han/dem. Jeg har ikke lyst at en eller annen mafia skal få se mitt "vakre åsyn"... Kunne jo risikere at jeg ender opp som prostituert da. EDIT: Skrive leif Endret 26. mai 2005 av R_N Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Kunne jo risikere at jeg ender opp som prostituert da. Dagens :!: Du som foreslo å sende mail med forespørsel, gjør det! Hør hvor mange han har inne... Ikke bli overrasket hvis du får tilbud om en PC med litt andre spesifikasjoner (enig i at dette lukter heleri;)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå