Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Scooter Med Høytalere!

Anbefalte innlegg

Jeg har sitt en scooter med høytalere under setet men finer ikke igjenn bildet. hehe hadde vert kult om noen hadde lagt ut bilder av sin styla scooter så jeg kan få noen ide'er til min.. jeg tenkte å sette i bil høytalre og forsterker under setet.. noen tips til hvordan jeg bør gjøre dette? hehe :D:blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare få opp PC'en min igjen, så kan du få det...

La det ut her engang, men husker ikke i hvilken tråd dette var :(

Vet ikke når den er oppe igjen, men send en mail til meg eller legg meg til på msn, så skal jeg si fra så fort den er oppe ;)

Edit: Dette er ikke lønnsomt da du må ha bilbatteri i den (vanskelig å plassere, lite plass+++)

Evt: Lage "show-scooter", sånn at du kobler forsterker og CD-spiller på en bil-lader når du står parkert...

Men bestemmer du deg for at du vil gjøre det, så skal vi se hva vi kan gjøre for å hjelpe deg vet du ;)

Endret av Pluggen
Lenke til kommentar

FETE!! :dribble:

Men ett spørsmål... hvordan er det gjort med strømmen..? fordi jeg tenke att bateriet som er på scooteren til vanlig bli vell tapett veldigt fort med ett annlegg koblett til...? så er det noen som har noen forslag/ tanker/ ide'er om dette? :thumbup:

Lenke til kommentar

Så lenge du husker å starte før du slår på anlegget så skal det gå fint å kjøre anlegget på scooterbatteriet. På min SFX er batteriet på 2.3 Ah, anlegget jeg skal bruke ble målt til å sluke litt over 2 amperè på høyt volum, det går fiiiiint.

Eneste lille detaljen nå er at SFX'en min nektet å kjøre oppover bakker når jeg skulle på skolen i dag, hadde heldigvis nådd fram til bestemor innen jeg ga opp den desperate trillingen, så nå må jeg inn til variatoren for n'te gang :roll:

Lenke til kommentar

Det med at den ikke går oppover bakken var jeg nettopp borti på min sccooter.(honda scoopy :love: ). det viste seg at det var noe føkk med stempelet og at det ikke ble nok kompresjon. måtte bytte hele dritten

Lenke til kommentar
Det med at den ikke går oppover bakken var jeg nettopp borti på min sccooter.(honda scoopy :love: ). det viste seg at det var noe føkk med stempelet og at det ikke ble nok kompresjon. måtte bytte hele dritten

Var ene vekta i variatoren som var blitt deformert i variatoren, har ikke peiling på hvordan dette kan ha skjedd, men jeg byttet til lettere vekter, så nå drar den bedre i motbakker og klarte faenmeg å komme opp i 80 nedover Brøttumsbakkene, i motsetning il tildigere 75.

Lenke til kommentar

For å surre oss inn på topic igjen da:

Jeg har begynt å montere anlegget i SFX'en min nå, snart ferdig med opphenget til CD-spilleren i lokket. Har begynt å tenke på plata som de to fireveishøyttalerne skal sitte i.

Endret av Icedude
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...