Tiger4 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Liverpool! Fikk rare blikk på skolen i dag ettersom jeg gikk rundt med et ganske stort Liverpoolflagg (1,5 x 0,8 meter eller noe?) og hang det opp i klasserommene. Dette vitner om en ekte L'pool supporter. Slike gutter vil LFC ha *klappe* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Tja. Er vel ikke så ivrig supporter. Har ikke fulgt så veldig godt med på Liverpool i år, og når TVn ikke ville ta inn TV3 i går så ble til at jeg ikke så kampen. Regner med at de fleste som poster i tråden er mer ivrige supportere enn meg. Men det var morro å feire litt når de vant. Neste år tar de seriegull! Lenke til kommentar
Tiger4 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ok. Da er du det jeg frykta aller mest, nemelig en medgang-supporter. De kommer nok i fleng nå hehe. menmen, alle må jo starte et sted.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Starte og starte. Jeg har vel hatt Liverpool som "laget" utenfor Norge i 7-8 år nå. Men interessen for fotball har dalt litt de siste årene. Uansett er det viktigste at Liverpool vant Champions League! (hvis du har flere kommentarer kan du ta dem på PM, slipper vi å ødelegge tråden med off topic) Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Liverpool! Fikk rare blikk på skolen i dag ettersom jeg gikk rundt med et ganske stort Liverpoolflagg (1,5 x 0,8 meter eller noe?) og hang det opp i klasserommene. Dette vitner om en ekte L'pool supporter. Slike gutter vil LFC ha *klappe* Jepp! Jeg hadde på meg Cisse-drakten og skjerfet mitt! Og jeg var langt fra den eneste! Mange med både drakt, skjerf, flagg å annet dill Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Bilde smiley-heaven.. *Grøsse* Fantastisk bra kamp. At Shevchenko klarte å bomme i siste ekstraomgang var ein prestasjon, også bomma han på straffe. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Denne pondus stripen var genial: http://www.dagbladet.no/tegneserie/index.html?1117490400 (fikk ikke linket direkte til bildet) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Bilde smiley-heaven.. *Grøsse* Fantastisk bra kamp. At Shevchenko klarte å bomme i siste ekstraomgang var ein prestasjon, også bomma han på straffe. vet , vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå