Gå til innhold

Liverpool vant Champions league!

Gerrard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en kamp!!!!!!! For ett lag! For en kaptein!! For en trener!"!! Og fy faen for en keeper!!!!!!!!!!!

Gratulerer!!!!!!!!!!

You'll Never Walk Alone!!!!!

Driter i ant. ropetegn! Dette er gledesutbrudd!! 21 år folkens! 21 år!!!

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
r_epa.jpg

NICE :w00t:

En fryyyd for øye!

Til alle Liverpool kritikere vil jeg bare si:

Vi er verdige vinnere!

Tenk å snu 0-3 etter 1 omgang til seier!

Ikke noe "Hellas fotball" her nei.

En fotballkamp varer i 90 minutter+30 min ekstratime+ straffekonk og ikke 45 minutter slik Milan syntes å tro!

Dette er så stort at det finne ikke ord!

Det er bare et Gledesutnrudd :thumbup:

Edit: Takker Prebo for verdens mest passende skrivebordsbakgrunn!

Endret av Gerrard
Lenke til kommentar
HELT SINSYKT, SATT MITT INNE PÅ ANDY`S Å SÅ PÅ KOM OGSÅ PÅ TV3.

NÅ GÅR VEL TUREN TIL ENGLAND :w00t:

Ååååååhhh!

Skullle tatt en tur over og sett dem triumfere rundt med pokalen, men jeg har seff ikke råd til det :(

Får bare nyte det her!

Lenke til kommentar
HELT SINSYKT, SATT MITT INNE PÅ ANDY`S Å SÅ PÅ KOM OGSÅ PÅ TV3.

NÅ GÅR VEL TUREN TIL ENGLAND :w00t:

Ååååååhhh!

Skullle tatt en tur over og sett dem triumfere rundt med pokalen, men jeg har seff ikke råd til det :(

Får bare nyte det her!

Var faktisk like før jeg og fatter'n slo til på ett slikt restplasstilbud! 5900 for tur og opphold + billett på nøytral sone!

Fy faen! Angrer til tusen!

Og jeg vet bildet passer fint til bakgrunn! Har det selv! Skal kjøpemeg ett stort bilde av Gerrard som løfter pokalen med jublende L'poolspillere i bakgrunnen!

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Var faktisk like før jeg og fatter'n slo til på ett slikt restplasstilbud! 5900 for tur og opphold + billett på nøytral sone!

Fy faen! Angrer til tusen!

Og jeg vet bildet passer fint til bakgrunn! Har det selv! Skal kjøpemeg ett stort bilde av Gerrard som løfter pokalen med jublende L'poolspillere i bakgrunnen!

Hehe...Småkjipt det nå!

Men ingenting i forhold til gleden ved å vinne idag!

Søstra mi bor i Liverpool så en grisebillig flytur dit hadde gjort seg når gutta kommer hjem :cool:

Lenke til kommentar

Ja gratulerer alle røde med tidenes beste CL-finale! Å gå fra 0-3 til 3-3 på bare seks minutter er ikke bra for helsa, men herregud så deilig det var!

Nettopp kommet hjem fra Saras telt midt i Oslo, hvor stemningen var SYK gjennom HELE kampen. All ære til supporterne for det. Var litt stress når tvbildet forsvant rundt kl 20:00 og ikke kom tilbake før 20:45 men de fikk nå fiksa det tidsnok...

Nå får vi også håpe UEFA tar til fornuften og lar oss være med neste år. Vi hører hjemme blant de aller, aller beste :thumbup:

Lenke til kommentar

Får bøye meg i støvet og gratulere LFC med seieren, hadde aldri trodd det skulle skje :) Litt skeptisk til hvordan Dudek stod under straffene. Er det ikke sånn at keeper kun skal bevege seg langsmed mållinja? Han beveget seg en god del fremover på de fleste av straffene...

Lenke til kommentar
Får bøye meg i støvet og gratulere LFC med seieren, hadde aldri trodd det skulle skje :) Litt skeptisk til hvordan Dudek stod under straffene. Er det ikke sånn at keeper kun skal bevege seg langsmed mållinja? Han beveget seg en god del fremover på de fleste av straffene...

En keeper har bare lov å bevege seg på linjen.. Men utifra det jeg såg gjor han det bare på 1. straffesparket!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...