Snillingen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei er det noen som så om Gerard ble felt eller om han bare "snublett". På de bildene jeg har sett så ser jeg ingen som feller ham, men så noen av dere noe? Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Han trengte ikke akkurat noe hjelp for å falle Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det var jo lett å se at ham ble felt. For meg var det ingen tvil om at det var straffe. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 han ble felt og helt klar straffe ikke noe å diskutere en gang Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 At han helt klart ble felt er det ingen beviser på, for min del så så det ut som han falt veldig lett Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det var liten tvil over den straffen der. Ut ifra de TV bildene som ble vist var det en helt klar straffe Lenke til kommentar
brd Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 det var IKKJE straffe det såg du på reprisen, bra av liverpool, sjølv om eg synest synd på Milan,Milan var best sammanlagt Lenke til kommentar
Tiger4 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Du må se hva som skjer i forkant av falle. Som alle vet driver italienere med slue triks som holding i trøya ol Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Det var jo lett å se at ham ble felt. For meg var det ingen tvil om at det var straffe. Og du er vel Liverpool-fan reknar eg med...? Såg sig no, og det er du. Soklart. Eg syns ikkje det var lett å sjå at han vart felt, i mine auge var den heller tvilsom. Endret 26. mai 2005 av ptv- Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Gattuso (eller hva han heter) holdt Gerrard i trøya - reiv han ned...Dette så dommeren... Som forøvrig sto perfekt plassert for å ta avgjørelsen. Lenke til kommentar
brd Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Gattuso (eller hva han heter) holdt Gerrard i trøya - reiv han ned...Dette så dommeren... Som forøvrig sto perfekt plassert for å ta avgjørelsen. NEI eg er uenig. det var ikkje straffe gerrad beare fallt ned italneren var kanksje borti trøya men ikkje med foten . bra av gerrad som klarde å filme til seg straffe da Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Man trenger ikke være borti noen med foten for at det skal bli straffe. Bare se på Norge-Brasil kampen under VM i -98. Tore Andre Flo ble revet i bakken og det ble straffe. Ingen som diskuterte det. Lenke til kommentar
brd Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det eg seier er at det ikkje var solekart straffe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det var ikke et soleklart straffe. Likevel er ikke Gerrard en spiller som filmer. Liverpool skulle hatt straffe på stillingen 1-0, men fikk ikke da, så jeg synes det var greit at dommeren dømte straffe. Fortjent seier. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Gattuso (eller hva han heter) holdt Gerrard i trøya - reiv han ned...Dette så dommeren... Som forøvrig sto perfekt plassert for å ta avgjørelsen. NEI eg er uenig. det var ikkje straffe gerrad beare fallt ned italneren var kanksje borti trøya men ikkje med foten . bra av gerrad som klarde å filme til seg straffe da Han ble rivd i skjorta... Innafor 16-meteren.. Da skal det være straffe. Han behøver ikke ha vært i NÆRHETEN av beinet til Gattuso. For meg var det soleklar straffe. Men for deg, som tror at man er nødt til å bli takla for å få straffe, var den kanskje ikke like klar. Edit: PS, har sjekka situasjonen på nytt.. Og i tillegg til å nappe litt i armen til Gerrard, løper Gattuso helt tydelig i Gerrard like før han faller... Så det så! Endret 1. juni 2005 av djorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå