minotir Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei! Er det noen som vet hvor jeg kan finne Motor Musene Fra Mars (Biker mice from mars) episoder?? Har googla litt men fant ikke mye. Takker for alle svar (Bortsett fra negative, useriøse, klysete, drittslengende svar ) Mvh trøtt minoTir med Motormusene-feber Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei! Er det noen som vet hvor jeg kan finne Motor Musene Fra Mars (Biker mice from mars) episoder?? Har googla litt men fant ikke mye. Takker for alle svar (Bortsett fra negative, useriøse, klysete, drittslengende svar ) Mvh trøtt minoTir med Motormusene-feber Litt OT, men helsike! Dette fikk meg til å mimre Tror det er vanskelig å få tak i, det er en relativt gamel serie Lenke til kommentar
XimeN Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ja, husker også serien gikk på tv for mange år siden. Har ikke funnet den noen plasser jeg heller. Den er jo veldig bra(serien, altså). Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har en VHS kasett med noen episoder hjemme, konge serie. ^^ Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hm, jeg har bare SNES spillet. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) HAH! Den var genial husker jeg, så alle episodene når jeg var liten. Hadde selfølgelig mange av lekene også. Hadde vært tøft å kunne se dem igjen ja! Endret 28. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Digget de Tror nevøen min har min gamle vhs med de. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Genial serie! Har en film hjemme. Kjøpte den på svenske båten for lenge siden. Har masse leker av dem og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå