Epixx Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Tja, dersom kan kalle programmering og webdesign for hobbyer så ja..Driver også med DDR (Dance Dance Revolution), men har en liten pause atm. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg er fast bestemt på å bruke mindre tid på pc i hverdagen(...) Tja, dersom kan kalle programmering og webdesign for hobbyer så ja.. Fine hobbyer, men kanskje ikke så passende i dette tilfellet. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Orientering. Tro meg, det er ikke som på Rikets røst Foto, for 5000 kan du nesten få det billigste digitale speilreflekskameraet på markedet. Jeg mistenker forresten at noen her ikke har lest første post Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei! Få med deg kameratene dine og kjøp en Pocket Bike hver, og kjør løp på en parkeringsplass eller noe! Kjempemorsomt! Hva er forresten Pen & Paper rollespill? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 "Pen & Paper"-rollespill er spill der man samler en gjeng folk rundt et bord, drar frem et kart og har hver sin figur. Man slår terning for å finne ut hvor mye skade man gjør osv., i tillegg skal man hele tiden si hva man skal gjøre. Spill som Neverwinter Nights og Baldur's Gate bygger på Dungeons & Dragons rollespillet, som er Pen & Paper. Jeg spiller ikke selv, men det skal være veldig sosialt og fengende. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Rollespilling er veldig morro det... Bestilte meg forøvrig bassgitar i går, så min leiting er forhåpentligvis over... Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Biljard, det krever ekstrem med konsentrasjon og taktikk. Og når du har kontroll over den hvite ballen (cue ball) så vil jeg garantere deg at du blir fort populær blandt dine venner... . Det er nemlig ganske fett å se på når proffene spiller (Som meg feks), og med 5000 kr kan du kjøpe en jæv*lig bra kø. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Driver med Downhill/Freeride sykling Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 For det meste data, venner og musikk det går i her ja ;P Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hobbyer: Gokart Golf Skyting(live) Interesse: Data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå