knutby Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Kom deg ut å se værden. Da har du en hobby for livet. Litt drt kanskje etterhvert. Men for 5k kommer du et stykke. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Vaskehjelp it is! Tenkte på å bestille meg denne. Noen som har gode råd og erfaringer å dele til en nybegynner? Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Vel, dykking krever dyrt sertifikat og utstyr og duer skyter man... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Vel, dykking krever dyrt sertifikat og utstyr og duer skyter man... Ikke nødvendigvis dyrt... Få broren din til å høre med Nils på jobben Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Er ikke nødvendig å kjøpe utstyr, nesten like greit å leie det meste. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Sykling! EDIT: Rart at B|Real ikke har stengt denne Endret 26. mai 2005 av sablabra Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Vel, dykking krever dyrt sertifikat og utstyr og duer skyter man... Eg tok nett dykkarlappen, kosta meg 3500kr. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Vil anbefale deg å starte med et instrument, hvilket er ikke så farlig, bare det er et instrument du liker. Samtidig burde du også trene. Pumpe jern, jogge, sykle, klatre, svømme, fjellturer, det du føler for. Da blir det fort 3-4 timer mindre PC-timer hver dag skal du se Lykke til Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Klatring. Også en kjempegod hobby som jeg har drevet med i noen år. Få med deg noen venner og ta brattkortet (her er jeg usikker på pris, men du vil nok finne det ganske rimelig) og kos deg. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Tennis, data og plage andre... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Pen and paper-rollespill! Kjempeartig, og uhyret sosialt. Selv har jeg holdt på mange år. Jepp! Ordentlige RPG-er. (les, D&D), er tidsfordriv som rakkern. Selv vi i min vennegjeng aldri får spilt, vi bare tuller. Men har det kjempeartig! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Som en sa tidligere, tennis! Det ser kjipt ut (synest ihvertfall jeg), men er drit rått! Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Tegning... høres ganske lame ut, men når du får litt skills etterhvert så er det ganske kult igrunn... eller så kan du skaffe et rimelig kamera og begynne å lære litt om foto (utover det å knipse bilder av tilfeldige mennesker)... Meld deg inn på deviantart.com og finn inspirasjon. Men da var vi tilbake til problemet igjen, og du blir sittende like lenge foran datan som før. Lær deg ett eller annet nyttig, lær deg å sveise og ta fagbrev som privatist, bygg noe stilig, lag en rakett og kall deg rocket scientist når damene spør hva du driver med :!: Mulighetene er mange... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Trening ("Bodybuilding" ), 3D Studio Max (klarte aldri å like Maya), spilldesigning, musikk (gitar og keyboard). Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 eller så kan du skaffe et rimelig kamera og begynne å lære litt om foto (utover det å knipse bilder av tilfeldige mennesker)... Meld deg inn på deviantart.com og finn inspirasjon. Men da var vi tilbake til problemet igjen, og du blir sittende like lenge foran datan som før. Kjenner til den ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå