Wobokel Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Klør du deg ofte på ballene? Eventuelt når og hvor? I den sammenhengen jeg klør meg mest i ballene på er når jeg sitter på HW-forumet. Man har liksom en hånd ledig og to baller som ikke har noe i mot å bli klødd/knadd/støket litt på. Det er vel mest litt lett beføling det går i ellers så er bare hånden nedi boxeren. Hva med deg? Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ herre. HVA??? Klør du deg aldri på ballene når du leser poster på HW-forumet? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg klør meg i hodet og lurer på hvorfor du lager så mange unødvendige tråder mesteparten av tiden. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 tsk tsk tsk, hvem pokker er intresert i om folk klør seg på balla? personlig vil jeg ikke vite når og hvor folk klør seg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 tsk tsk tsk, hvem pokker er intresert i om folk klør seg på balla?personlig vil jeg ikke vite når og hvor folk klør seg Du er ikke den eneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg