solheimen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) ja jeg går på vidergående og skal kjøpe meg bærbar og har blitt tipset om disse... hvilken skal jeg velge?? Tundra V.S Hp skal også spille spillet world of warcraft Endret 25. mai 2005 av solheimen Lenke til kommentar
marcen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) edit4: Restrukturerte hele posten. Om det skal være en pure skolepc vil jeg anbefale noe ultraportabelt. Se MSI MEGABOOK S270-tråden, det er en lekker maskin, på størrelse med en bunke A4-arbeidsbøker. Og den er rimelig phet. Om du er fast bestemt på Tundra 1559X eller HP Pavilion dv4073EA (merk at jeg skriver et mer nøyaktig produktnavn) ville jeg satt det opp slik: Om du skal spille på maskinen bør du gå for Tundraen. HP-maskinen har integrert skjermkort i hovedkortet (correct me if I'm wrong), og det er teh suxx i forhold til Tundraens NVIDIA 6600 MXM 128MB-kort som eier en hel del. Skjermen på HPen er ganske crappy, IMO. Den er bare WXGA (1280x800 pixler), og den på Tundraen er SXGA (400x1050 pixler). Minuset er da at Tundraen ikke er widescreen Prosessoren på Tundraen er noen MHz raskere Minnet på Tundraen er en hel del raskere edit5: Alt det og mer til, for bare en tusenlapp... Valget er enkelt. Rettet på meg selv lenger oppe. edit6: Se også DinSide.no's test, Endret 25. mai 2005 av marcen Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 ja jeg går på vidergående og skal kjøpe meg bærbar og har blitt tipset om disse... hvilken skal jeg velge?? Tundra V.S Hp skal også spille spillet world of warcraft Du kan jo se på dell ins 6800 eller 9300? begge dem er\ser\høres veldig fine ut.. Btw, har akkurat bestilt 9300:) *Gleder meg* Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 ja jeg går på vidergående og skal kjøpe meg bærbar og har blitt tipset om disse... hvilken skal jeg velge?? Tundra V.S Hp skal også spille spillet world of warcraft Du kan jo se på dell ins 6800 eller 9300? begge dem er\ser\høres veldig fine ut.. Btw, har akkurat bestilt 9300:) *Gleder meg* Second that. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Er Dell Inspiron 6800 en ny modell eller? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå