Gå til innhold

hvilken skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

edit4: Restrukturerte hele posten.

Om det skal være en pure skolepc vil jeg anbefale noe ultraportabelt. Se MSI MEGABOOK S270-tråden, det er en lekker maskin, på størrelse med en bunke A4-arbeidsbøker. Og den er rimelig phet.

Om du er fast bestemt på Tundra 1559X eller HP Pavilion dv4073EA (merk at jeg skriver et mer nøyaktig produktnavn) ville jeg satt det opp slik:

• Om du skal spille på maskinen bør du gå for Tundraen. HP-maskinen har integrert skjermkort i hovedkortet (correct me if I'm wrong), og det er teh suxx i forhold til Tundraens NVIDIA 6600 MXM 128MB-kort som eier en hel del.
  • Skjermen på HPen er ganske crappy, IMO. Den er bare WXGA (1280x800 pixler), og den på Tundraen er SXGA (400x1050 pixler). Minuset er da at Tundraen ikke er widescreen
  • Prosessoren på Tundraen er noen MHz raskere
  • Minnet på Tundraen er en hel del raskere
  • edit5: Alt det og mer til, for bare en tusenlapp... :nei: Valget er enkelt. Rettet på meg selv lenger oppe.
  • edit6: Se også DinSide.no's test,

Endret av marcen
Lenke til kommentar
ja jeg går på vidergående og skal kjøpe meg bærbar og har blitt tipset om disse... hvilken skal jeg velge?? :hmm:Tundra V.S Hp :cool: skal også spille spillet world of warcraft :D

Du kan jo se på dell ins 6800 eller 9300? begge dem er\ser\høres veldig fine ut..

Btw, har akkurat bestilt 9300:) *Gleder meg*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...