Gå til innhold

Bluetooth i GNU/Linux: Program til å browse mobil

Anbefalte innlegg

Ja, så var det dette med blåtann, da.

Jeg har en mobil, Sony Ericsson T630, som jeg så gjerne ville fått lastet ned et bilde fra.

Men det var lettere sagt enn gjort. Jeg får til å laste ned telefonboken med obexftp, men det er fordi jeg vet filnavnet er telecom/pb.vcf

Problemet oppstår når jeg ikke lenger vet hva filnavnet er og må browse. Derfor trenger jeg hjelp.

Noen her som bruker Bluetooth? Og har et program å browse mobilen med?

PS: Jeg fikk ikke kompilert KDE sitt program.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk til det jeg ville i går, å overføre noen bilder fra mobilen til PC-en med sdpd og gnome-obex-server.

OT

Hvorfor kan jeg editere teksten på siden du linket til? Bør ikke den være sperret på et eller annet vis slik at det kun er forfatteren som kan endre teksten?

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Jeg fikk til det jeg ville i går, å overføre noen bilder fra mobilen til PC-en med sdpd og gnome-obex-server.

OT

Hvorfor kan jeg editere teksten på siden du linket til? Bør ikke den være sperret på et eller annet vis slik at det kun er forfatteren som kan endre teksten?

Nei, det er en wiki, og det er meningen at vi tre som jobber med prosjektet skal kunne endre fra hvor som helst, når som helst, helst uten å måtte logge inn. Skulle det bli et problem, må jeg låse den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...