nybygger Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 hei Koblet min bærbare ( hp 7000) tv til TV en via s-video inngangen . Har en Philps TV med S-Videoinngang i Front . Skjermbilde til PC en vises fint på TV skjermen , men når jeg skal spille av video (avi , mpg eller Wmv fil) intreffer problemet . Jeg ser windows mediaspilleren på TV en , men i "rammen " hvor filmen spilles av er det svart . Noen som kan hjelpe med gode råd ? Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Sette TV'en som primary hvis du har mulighet for det, hvis ikke .. sliter du. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 skal da ikke ha noe å si det da.. jeg klarer å vise film på tvn selv om laptopn ikke har et kvalitetsskjermkort. sjekk innstillingene dine. let etter noen som har med movie å gjøre. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg har samme "problem"! For da jeg installerte maskinen så var ruta svart mens filmen gikk på maskinen. Det jeg gjorde var å gå inn på ATi Catalyst (radeon 9800XT kort i vanlig PC da). På video innstillingene der hadde jeg en sånn teater mode på sec. skjerm. Da jeg skrudde på den så ble filmen vist på TVn. "Overlay Display in Clone mode" <--- står det. Da jeg fant den så fikk jeg den til å virke Lenke til kommentar
nybygger Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 takker , da ordnet det seg . det er et ati radoon 9200 mobil kort i pc en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå