Bogan Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har nettopp begynnt spillet, og for å få skrevet noe må jeg lage et kontor. Sies at jeg i "upper mansion" skal sette opp en pult for at en journalist skal kunne lage intervjuer etc. JEg går så opp i 2. etasje og setter opp en pult, har prøvd alle rommene der oppe, men får fortsatt samme melding da jeg skal tilkalle en journalist: at jeg må sette opp en pulkt for han.. Noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har ikke spilt spillet, og orker ikke pelle ut den delen du sitter fast i. Men her har du iallefall den fullstendige gjennomgangen av spillet! Playboy: Teh Mansion Walkthrough Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Hjertlig takk har løst problemet nå! Til dere som vurderer å prøve spillet: det er et skikkelig møkka spill Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hjertlig takk har løst problemet nå! Til dere som vurderer å prøve spillet: det er et skikkelig møkka spill å enda så spiller du det`? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Til dere som vurderer å prøve spillet: det er et skikkelig møkka spill Får man se noe? Du vet hva jeg mener. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Nei spillte bare 10 min ut i spillet, der stod jeg fast, da jeg endelig klarte det så fant jeg ut hvor drit dårlig spillet var... Man kan ha sex med damer ja, men man ser bare ei dame i gstreng sitte oppå en selv i bokser i en ridelignende stilling... Så det mest erotiske du får se er topppløse damer... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Regner med at det er 18+ på spillet også? :!: Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Så vidt jeg husker så er det 16+. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Dobbelpost... Endret 30. mai 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Men det er den amerikanske versjonen. (Du vet sikkert hvordan amerikanere er) Edit: Fant det: Endret 30. mai 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hm ja! Sånn kan det gikk. Vi europeere er jo så mer frisinnede Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 litt offtopic, men uansett.. SAn andreas er kun 17+ i amerika.. litt rart egentlig, mend tanke på at de er helt ville på sensurering og biiipe lyder på tv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå