Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

LOS 3000/500 for 399,- kr!

Anbefalte innlegg

Har hatt LOS 3000/500 i 10 mnd nå, og kan egentlig bare si meg middels fornøyd med linja. Linja er kjapp, har vært over de oppgitte hastighetene enkelte ganger, og responstid til spillservere i Norge og resten av Europa er som en bra ADSL linje.

Men linja har vært ustabil helt siden rett før jul i fjor da de lanserte ip-telefoni uten å ha dimensjonert nettet for dette. Er nok noe av det som henger igjen enda. Er ikke sikker på om vi fornyer dette abonnementet for 12 nye mnd ennå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja - kunder som ikke har VOIP fra LOS har jo ikke merka noe til dette. Det er jo to forskjellige ting. VOIP og ADSL påvirker ikke hverandres hastigheter i det heletatt.

Eneste som kan påvirke her, er utstyr - programvare på utstyr og stabiliteten på linja fra sentralen til kundens bolig. Akkurat den er det Telenor som eier. Men utstyr må man ta høyde for at kan svikte.

Lenke til kommentar
gleder meg til 4. juni når linja blir oppgradert til 4mbit :)

LOS har allerede oppdatert LOS Internett 3000 til 4Mbit, du må bare logge av og på PPPoE en gang..

Gratulerer med ny hastighet!

mente 1 juni, og nei, de har ikke oppgradert alle.. iallfall ikke vår. og når jeg spurte sa de 1 juni.

Lenke til kommentar

Hei,

De reklamerer med "OPPTIL" 3000/500 - Betyr det at du får 3000/500 eller at de ikke binder seg til denne hastigheten?

Vurdere også å benytte meg av Los, så fint om en får flere tilbakemeldinger på hastigheten.

Rme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...