Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

LOS 3000/500 for 399,- kr!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk er klar over at LOS har 3000/500 til 399? Føler det er mange som ikke har fått dette med deg... Det er jo mye billigere enn feks start, ngt, telenor osv

Jeg får linja om 3uker :w00t:

Har også bestilt.

Har vært los kunde en god stund, og er meget fornøyd :D får linja om 6 dager :w00t:

Håper du er like fornøyd etter at du har fått linja :=)

Lenke til kommentar
Folk er klar over at LOS har 3000/500 til 399? Føler det er mange som ikke har fått dette med deg... Det er jo mye billigere enn feks start, ngt, telenor osv

Jeg får linja om 3uker :w00t:

Min erfaring:

Det er tydelig at det er billig, for makan til drittselskap skal du lete lenge etter. Supporten derfra er ikkeeksisterende, og under enhver kritikk. Supporten til NGT oppleves som himmelen i forhold. En i familien hadde adsl derfra, og de mista plutselig forbindelsen, og de(LOS) nekta og nekta på at det var feil fra dem sin side. Etter å ha krangla i 1,5 mnd fikk de forbindelsen tilbake, etter å ha besøkt hovedkontoret x antall ganger å klagd, men neida, feilen var ikke hos dem. Enden på visa ble at joda det en feil hos dem og hadde de bare gidda å sjekke hadde fikset det på 10 minutter. Ikke fikk de noe beklagelse ingenting, så hold dere langt unna dette firmaet om dere kan. :(

Endret av hwl
Lenke til kommentar

jeg så litt lengre nede.. så kunne man vist velge om vi ville ha "gjør det selv" å det kostet 0,- ... så da er det ikke ett spørsmål lengre ;) hehe ! så nå skal jeg bare få foreldrene mine til å bestille ! takk for all infoen :D

er LOS bra nett til spilling ?

Lenke til kommentar

Hmm. kan vel fortelle litt om min erfaring... i starten hadde jeg 80 ping på alle servere.. dette er et problem alle andre med los har, som jeg kjenner... dette fikses enkelt ved å sende mail til los og si at du har høy ping, og ikke lenge etter er det fiksa. vi fikk tydligvis et dårlig modem for internetten var SYKT ustabil og datt ut hele tia.. men nå har vi fått nytt modem av en annen type og alt fungerer perfekt... supporten har vært super og de har gitt meg svar på alt jeg har lurt på veldig kjapt. gleder meg til 4. juni når linja blir oppgradert til 4mbit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...