Torjus Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Folk er klar over at LOS har 3000/500 til 399? Føler det er mange som ikke har fått dette med deg... Det er jo mye billigere enn feks start, ngt, telenor osv Jeg får linja om 3uker Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvor lenge er bindingstiden og lignende? Lenke til kommentar
vickers Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvilke område dekker de? Ser at jeg kan ikke få. Bor midt i Bergen. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvilke område dekker de? Ser at jeg kan ikke få. Bor midt i Bergen. LOS tilbyr ADSL kun til kunder i Aust- og Vest-Agder. Bindingstiden er 12 månder. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 LOS tilbyr ADSL kun til kunder i Aust- og Vest-Agder. å? Visste jeg ikke... Men det er ihvertfall ekstremt bra tilbud! Eller? Lenke til kommentar
Haakon88t Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jo det er bra linje! Bor i aust-agder og bare venter på å bli tilgjengelig, men skal ikke ha linje fra los før jeg er ferdig med bindingstiden med a-link... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Første måneden er gratis Etablering er gratis Modem er gratis : Lenke til kommentar
vickers Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 ...ferdig med bindingstiden med a-link... Hvilke linje har du fra a-link? Synes de var mektig dyr.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Folk er klar over at LOS har 3000/500 til 399? Føler det er mange som ikke har fått dette med deg... Det er jo mye billigere enn feks start, ngt, telenor osv Jeg får linja om 3uker Har også bestilt. Har vært los kunde en god stund, og er meget fornøyd får linja om 6 dager Lenke til kommentar
surferxy Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Folk er klar over at LOS har 3000/500 til 399? Føler det er mange som ikke har fått dette med deg... Det er jo mye billigere enn feks start, ngt, telenor osv Jeg får linja om 3uker Har også bestilt. Har vært los kunde en god stund, og er meget fornøyd får linja om 6 dager Håper du er like fornøyd etter at du har fått linja :=) Lenke til kommentar
hwl Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Folk er klar over at LOS har 3000/500 til 399? Føler det er mange som ikke har fått dette med deg... Det er jo mye billigere enn feks start, ngt, telenor osv Jeg får linja om 3uker Min erfaring: Det er tydelig at det er billig, for makan til drittselskap skal du lete lenge etter. Supporten derfra er ikkeeksisterende, og under enhver kritikk. Supporten til NGT oppleves som himmelen i forhold. En i familien hadde adsl derfra, og de mista plutselig forbindelsen, og de(LOS) nekta og nekta på at det var feil fra dem sin side. Etter å ha krangla i 1,5 mnd fikk de forbindelsen tilbake, etter å ha besøkt hovedkontoret x antall ganger å klagd, men neida, feilen var ikke hos dem. Enden på visa ble at joda det en feil hos dem og hadde de bare gidda å sjekke hadde fikset det på 10 minutter. Ikke fikk de noe beklagelse ingenting, så hold dere langt unna dette firmaet om dere kan. Endret 26. mai 2005 av hwl Lenke til kommentar
llyffant Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Noen andre som har erfaringer med ADSL fra los? Vurdere å bestille, siden de har så bra priser Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 *snip* Dette kan jo være et engangs tilfelle? Har aldri hatt problemer med kundeservice, dog jeg har bare brukt det en gang via mail, der fikk jeg svar etter 15 minutter. Jeg har aldri hatt nede tid på linja, den er alltid stabil, noe jeg ikke opplevde hos Telenor . Lenke til kommentar
poteta Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei, det står på LOS sine hjemmesider "999,- for innstalasjonspakken. men hvis vi har hatt breedbånd fra før da ? trenger vi da den pakken ? eller er det noe som de selger med uansett ? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei, det står på LOS sine hjemmesider "999,- for innstalasjonspakken. men hvis vi har hatt breedbånd fra før da ? trenger vi da den pakken ? eller er det noe som de selger med uansett ? Tviler på det, men send dem en mail og hør Lenke til kommentar
poteta Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 jeg så litt lengre nede.. så kunne man vist velge om vi ville ha "gjør det selv" å det kostet 0,- ... så da er det ikke ett spørsmål lengre hehe ! så nå skal jeg bare få foreldrene mine til å bestille ! takk for all infoen er LOS bra nett til spilling ? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 er LOS bra nett til spilling ? Kan ikke tro noe annet!!! Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hmm. kan vel fortelle litt om min erfaring... i starten hadde jeg 80 ping på alle servere.. dette er et problem alle andre med los har, som jeg kjenner... dette fikses enkelt ved å sende mail til los og si at du har høy ping, og ikke lenge etter er det fiksa. vi fikk tydligvis et dårlig modem for internetten var SYKT ustabil og datt ut hele tia.. men nå har vi fått nytt modem av en annen type og alt fungerer perfekt... supporten har vært super og de har gitt meg svar på alt jeg har lurt på veldig kjapt. gleder meg til 4. juni når linja blir oppgradert til 4mbit Lenke til kommentar
scarzam Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 gleder meg til 4. juni når linja blir oppgradert til 4mbit LOS har allerede oppdatert LOS Internett 3000 til 4Mbit, du må bare logge av og på PPPoE en gang.. Gratulerer med ny hastighet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå