TanglewoodD Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei, jeg har tentamen i 9.trinn i morgen. For dere som har hatt denne tentamen, vær så snill og skriv hva dere hadde på den osv. Hva jeg trenger for noe utstyr, o.l Jeg vil ikke vite karakteren deres. Det er det andre poster for. Lenke til kommentar
royale Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Lærer'ne skal jo si hva dere skal ta med av utstyr da. Men uansett: Passer Linjal Gradskive Regebok Kalkulator Penn Blyant Viskelær Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Jaok, noen som vet noe om selve prøva ? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Du får om hele årets pensum. Det vil si at du må være forberedt på å kunne litt av alt du har lært i årets mattepensum. Husker jeg fikk en del sannsynlighet og geometri på den prøven, men slike prøver er alltid ulike. Hvis du har jobbet med de fleste oppgavene i GB og OS, bør du kopiere de vanskelige inn i regelboka - det hjelper svært når du støter på liknende oppgaver under prøven. Nå vet jeg ikke hva slags temaer innen matematikk du takler best, men ville jobbet ekstra godt med de du sliter med, og fokusere mindre på de du godt eller forholdsvis godt forstår bedre. Hvis du har jobbet godt med oppgavene i oppgavesamlingen(OS), er du godt forberedt! Lykke til Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg fikk 1 i sannsynlighet, jeg har ikke jobbet så veldig godt med OS. Jeg får nok en 3`er.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 karakterene i 9ende betyr jo nesten ikke en lort for karakterene du får på vitnemålet, så ingen grunn til bekymring. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 karakterene i 9ende betyr jo nesten ikke en lort for karakterene du får på vitnemålet, så ingen grunn til bekymring. Det skal bety null, men lærerne tror mer positivt om deg hvis du gjør det bra gjennom ungdomsskolen også. Dessuten er 10.-klasse et repetisjonsår hva matten angår. Det eneste nye er likninger med to ukjente. Lenke til kommentar
Puma7 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Halla folkens! Jeg skal ha matte- tentamen på mandag, og jeg trenger hjelp! Har noen hatt prøven som kan hjelpe? Hvis noen har hatt den, kan de legge den ut her da? Lenke til kommentar
Hunex Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 karakterene i 9ende betyr jo nesten ikke en lort for karakterene du får på vitnemålet, så ingen grunn til bekymring. Det betyr ikke en lort.. Det betyr INGENTING mulig bra for sommerjob da Lenke til kommentar
Hunex Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Lærer'ne skal jo si hva dere skal ta med av utstyr da. Men uansett:Passer Linjal Gradskive Regebok Kalkulator Penn Blyant Viskelær hadde nettopp matte tent del 1 ganske lett en konstrukjson oppgave. del to oppgavene var en hel del vanskeligere FKS opp 28 masse funksjone dritt som jeg hoppa over da forsto ikke en dritt en annen konstruksjons oppgave er og tegne likesidet trekant Vei fart og tid oppgave. tegne åttegantet greie som jeg også hoppet over.. en del algebra og parantes stuff vanskeligste var helt klart funksjon pugg på det du Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 <br /> karakterene i 9ende betyr jo nesten ikke en lort for karakterene du får på vitnemålet, så ingen grunn til bekymring. <br /> Hvorfor må dette argumentet repeteres ad nauseam? Jada, vi vet at åttende- og niendeklassekarakterer i og for seg ikke er gjeldende, men forutsetningene for å fullføre ungdomsskolen med gode karakterer legges i de to første årene. Gjør man det dårlig de to første årene, vil det således være en nokså høy sjanse for at en ikke har evnene eller redskapene for å klare tiendeklasse tilfredsstillende. Det er ikke et mål i seg selv å ikke engasjere seg skikkelig før tiendeklasse, en burde alltid gjøre sitt ytterste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå