Gå til innhold

Juks via mods?

Anbefalte innlegg

Enkelte addons gjør ting for deg automatisk. Dette er det nærmeste du kommer til juks;

Pet stat change from happy to content - triggers petfeed():

target mage casts sheep - triggers conterspell():

Slow effect on self - triggers gnomeraceability():

etc..

også den Atlas tingen som viser deg InstanceMaps gir deg en stor fordel fremfor spillere som ikke har det.

Hva som er lov og ikke lov er helt opp til blizzard. Håper de tar en skikkelig opprydding og fjerner de mest ekstreme mods.

kom gjerne med meninger og flere eksempler på ting som kan regnes som tilnærmet juks.

Endret av Ithkul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt uenig. Det er mange mods som utgjør liten til ingen fordeler. Jeg bruker en rekke mods. Enkelte kan grense til juks, selv fra mitt perspektiv, andre er slet ikke juks.

Ikke juks;

1. et "overlayworldmap" mye likt det du har i Diablo2 (tab-map som du kan se igjennom).

2. en knap som viser hva jeg har i AH og i banken til enhvertid. Jeg kan ikke endre på noe, kun se på disse.

mulig juks;

3. Mulighet til å trykke på di røde dottene på minimap (hunter tracking) og targete disse via minimap, samtidig poster jeg all info jeg får fra dotten jeg targeted og kopierer dette til party (lvl, race, class, etc)

4. auto pet feed når den er under happy. jeg trenger bare å sette opp hva petten kan spise (meat, fish)

Har mange flere, men hva syns dere om disse?

Lenke til kommentar

Jeg kjører 2 skjermer, og når jeg spiller wow går den i windowed mens jeg driver med alt mulig tull på den andre.. før jeg fikk meg atlas hadde jeg da ALTID oppe map over instancen jeg var i på den andre skjermen.. så at det har kommet en addon som gjør at jeg slepper det er jo greit.. kart får man jo altids tak i om man må skrive dem ut eller ikke er jo same thing.. du har det jo fortsatt der..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...