Sleggefett Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Har tenkt på den jeg og, men når jeg har fått høre av folk at TwinMOS ikke er noe spesielt bra, går jeg heller for Corsair Value. Pluss at det koster meg nesten bare en 10er mer tydeligvis, så da er det ikke så mye stress med pris Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 etter det jeg ser så har han 1024mb ram..To brikker på 512 hver... Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg må bare slenge inn en komentar angående mengde med ram. Det å si at man trenger mer enn 256 MB, med ram er bare tøys, hvis det bare handler om det å kjøre windows og bruke de programmene som følger med. det jeg prøvde å si litt tidligere itråden der en påsto at minimum til xp var 512 mb ram. Ikke uenig der, prøvde bare å utdype litt. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Gikk for Corsair Value... Er det noe vits å bytte denne med denne? Og er det noen forskjell på 3000+/3200+ venice og 300+/3200+ winchester? Ser at venice er litt dyrere... Lenke til kommentar
KongeOdin Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Selv om man ikke skal bruke disketter til lagring og overføring av filer, så er det ofte slik at det kan lønne seg å ha diskettstasjon i det tilfellet man har behov for å starte maskinen opp i dos eller lignende. Jeg har ihvertfall stor bruk for det hvis jeg skal formatere og partisjonere hardiskene eller legge inn nye bioser på skjermkort og hovedkort. Dessuten er det mange programmer som ikke kan virke fra windows dersom det er noe galt med operativsystemet og man ønsker å f.eks. partisjonere eller kjøre virusscan uten å starte windows i tilfeller der man har spesielt vanskelige virus. Diskettstasjon er et klokt valg helt til den tiden kommer der man har en mullighet til å boote maskinen fra usb penn e.l. Så det holder jeg med deg i. Jeg ville likevel ha skaffet meg en usb penn siden du sikkert får bruk for det på biblioteker eller lignende. Når det gjelder prosessoren så er det vel ikke store forskjellen mellom prosessorene du har valgt. Venice prosessorene skal visst være litt kjøligere. Endret 26. mai 2005 av KongeOdin Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 er ikke store forskjellen på winchester og venice..Det som er forskjellen er at venice skal klokke bedre en wincheaster...Men skal du ikke klokke burde du velge winchester...Folk sier det ikke er så merkbar forskjell på 3000+ og 3200+, men har ikke prøvd 3200+ selv så det kan jeg ikke si noe om... Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 venice har jo støtte for sse3 og noen slike greier også som ikke winchester har. Men tviler på at det gjør mye fra eller til. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Men er det noe forskjell på 3000+ og 3200+? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hadde jeg vært deg ville jeg gått for et større kabinett! Det blir veldig trangt inne i et Chenbro GambingBomb-kabinett. Anbefaler et Chieftec Dragon-kabinett! Lykke til. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Så at det var ganske tungt(16 kg), så det blir nok ikke det + at det ikke var psu med i kabinettet OG jeg har lyst på en sidedør med vindu Og takk, får håpe at dette går Endret 27. mai 2005 av Mandati Lenke til kommentar
smy Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309502&cks=PRL vil anbel den kjøler jeg selv om du har er bra så den her litt bedre Lenke til kommentar
kim1988 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 hallo!! det står i handle listen att han 1024 mb ram(dual) Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Det er fordi jeg endra det etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå