eivi91 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvordan kan jeg koble Logitech Z-2300 i båten? Hva trenger jeg og hva vil det koste? Eneste jeg har er båt, motor og annlegget. Hva koster ett bilbatt. om jeg trenger det, og går det ann å bruke motoren som en dynamo som lader batteriet? Er en Tohatsu 9,9. Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 hallo.. kjenner en som har et noe samme data anlegg i båten.. han har jo selvfølgelig bilbateri som blir ladet av motoren men jeg er nokså sikker på at han bruker en omformer fra 12v til 230 som anlegget trenger... Skal spør han for deg..! Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Takker. Tenkte jeg kunne bygge en boks å ha det i så tar jeg det med hjem når jeg er ferdi å kjøre.. Hvilken båt bruker han det i da? Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 shakespear 14.. han bare lar det stå ute hele tiden men så har han kalasje... han har høytalere på sidene å suben i bauen.! jeg kan spør åssen han har kobla det opp hvis du vil ? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Spør også hva prisen vil ligge på for utstyret om mulig. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Tror ikke det blir noe av, siden båten min er så åpen. Men du kan spør bare for gøy da.. :!: Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 ja.kan spør men det var det jeg å tenkte på men skal spør for meg selv uannsett til min shakespeare 12,5 fot Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Legg ut bilder av båten din på "Post bilder av deres båter her !" tråden da.. Kan du legge ut svaret du får av han her da, når du har spurt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå