kjeklulf Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Trådstarter har selv etter gjentatte forsøk ikke klart å forklare hvem som har gjort hva og i hvilken rekkefølge. Det kan godt hende effekt.no er en gjeng suppegjøker men så langt i denne tråden tyder alt på at gjøken sitter på andre siden av bordet... Lenke til kommentar
bull_s_eye Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Backup av personlige data dekkes ikke av garantier, og er en jobb verkstedene helst vil slippe. Derfor tar de så høye priser for det. Om du ikke er villig til å betale prisen de krever, synd for deg. Backup av ting du ikke vil miste må du sørge for selv før du sender fra deg maskinen Ok har her nuub, vist du hade lest heile tråden, så hadde du forstått at jeg har noe av backup på cder, og det var bare plutselig at skjermen vart svart.... så klart det koster penger for backup...... nuuuuuuuuub Lenke til kommentar
bull_s_eye Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Dette skreiv ej først...: Jeg har kjøpt en pc med mpx.no.. i den pakken fikk jeg med Service & Support Pack fra Effekt.no. For tre veker siden klikket pc`en , skjermen blei svart og diskettstasjonen laga rare lyder.... så sendte ej pcen inn til Effekt.no, dei analyserte pcen og fann ut at dei måtte bestille ny dvd-brenner og ram-brikke: NEC ND DVDRW og NEC ND DVDRW, dette tok nokken dager, men så i går fann dei ut at dem måtte resinstalere windows, for å ta backup måtte ej ponge ut med 800kr, noe som jeg ikke ville gjøre, siden jeg har alt på cder uansett..Så dei prøvde ut det, men det funka ikkje, så no i dag har dei bestilt nytt hovedkort: - K8X800 PRO II BULK - ITEGRA Albatron K8X800 Pro II ja ej vil sei at dei er en gjeng med amatørar, ej satt i en samtale med en av teknikerene i 3 minutter og ventet i kø i 12 mintutter. dette kostet mej over 100 kr +++ Meget dårlig service og teknikk jobb... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Siden alle andre enn deg er nuuuuuuuuub, hva har Effekt sagt at er galt? De bestiller nemlig ikke nye deler uten å komme med en form for diagnose. Og dersom backup ikke var viktig for deg, hvorfor i det hele tatt hevde at de er noobs fordi de ikke gidder å jobbe gratis for deg. Så langt framstår ikke du som noe annet enn barnslig unge. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Trådstarter har tydeligvis ikke behov for annet enn å skylde på verden når han ikke er smart nok til å forstå hva som skjer. Til orientering bull_s_eye: skal du ha hjelp til å løse noen problemer er ikke utskjelling pr. PM måten å skaffe seg venner på. Du har fortsatt ikke klart å svare på de enkle spørsmålene du ble stilt så jeg foreslår at du: a) Leser igjennom tråden og ser om du klarer å finne spørsmålene b) Setter deg rolig ned og tenker godt igjennom før du svarer i en høflig tone Da kan det muligens hende at noen gidder å bruke en kalori til på deg. Jeg gidder det ikke. Lenke til kommentar
bull_s_eye Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Ok this is my final statment..... hør her alle data folka jeg la frem dette for å provosere og se om dere reagerte på dette nynorsk tullet.. Jeg har en oppgave innen psykologi hvor jeg skal analysere hvordan hvert enkelt individ reagerer på ordbruk og ordstilling.. Teorien er at alle ble mer og mer fra seg av frustrasjon over hva jeg ville komme frem til. Teorien var rett og på mandag skal jeg levere oppgaven til min lærer.. Jeg håper på en god karakter... Takk for samarbeids viljen Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hmm, jeg klarer i alle fall ikke å ta noen som skirver på en slik måte seriøst. Dårlig gjort, men morro lesestoff. moderator burde stenge tråden. Lenke til kommentar
bull_s_eye Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Som sagt dette var et skule prosjekt jeg håper på en god karakter Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Som sagt dette var et skule prosjekt jeg håper på en god karakter Og som sagt er relgene våre for provokasjon helt klinkende klare på dette punktet og siden du bare vil provosere så få skal du få slippe og poste mer her på en stund. Det at du appåtil tar og lager en tråd med en falsk erfaring gjør ikke ting særlig bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg