SumYun Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har egentlig ASUS A8N-SLI Deluxe et sted å sette skjermkortet? Skjermkortet mitt; Gainward GeForce 6800LE 128MB DDR AGP8X ser ikke ut til å passe til hovedkortet (tror jeg), Men dette kan jeg ikke skjønne... Dete r jo ikke noe forskjellig størrelser på skjermkort? hmmm vet ikke hva jeg skal gjøre Men takk på forhånd Lenke til kommentar
TeCh2pe Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jo det er nok forskjellige størrelser og typer gfxkort, så du blir nok nødt til å kjøpe deg et nytt gfxkort.. pcie og ikkje agp, slik som du har.. Kjøp et eller to, samme det i grunn, men sli betyr at du kan ha 2 stk. av samme type gfxkort kjørendes samtidig for å få "dobbel" så rask ytelse. (noe det ikke er til dags dato men). agp = 8x og pcie = "16x" PS! neste gang du kjøper noe sjekk spesifikasjoner og hva som passer osv. Endret 25. mai 2005 av TeCh2pe Lenke til kommentar
SumYun Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Ok, takk! Men før jeg kjøpte delene så spurte jeg dere på hw om delene passa: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=419086&hl= Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ok, takk! Men før jeg kjøpte delene så spurte jeg dere på hw om delene passa: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=419086&hl= Skjermkortet der var PCI-Express, det du har er AGP. Lenke til kommentar
TeCh2pe Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Japkj! er slik som efikkan sier. you`ve got the wrong type of card mate! Endret 25. mai 2005 av TeCh2pe Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det burde stått med store bokstaver AGP(enorme bokstaver). Jeg tror du kan returnére kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå