Boralis Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Har brukt mitt DFI kort i ca en mnd nå, men plutselig får jeg problemer med maskinen der den bare restarter. Går så inn i bios og kikker litt og da viser det seg at Voltinnstillingene går hel amokk. CPU Core Volt varierer mellom 1,02 - 1,55V Ltd bus Volt mellom 1,0 - 1,25 V Chipset Volt 1,2 - 1,6 V Dram Volt 2,3 - 3,7 V Dette med alt på std innstillinger, og nei det er ikke stforsyningen, da jeg har to nye + min gamle og det samme skjer på alle . Endret 25. mai 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 ikke at det hjelper men samme skjer med mitt Gigabyte kort. :8 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Men dette kan da vittelig skade andre komponenter, får ta kontakt med netshop i morgen, dette var ille . Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er vel bare to ting du kan gjøre: Feilsøke med et annet hk om du har mulighet, eller returnere kortet der du kjøpte det. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Høres ut som det er spenningsregulatoren(e) som ikke gjør jobben sin. Er vel svært lite man kan gjøre med det selv. Mulig en bios flash et alternativ, men tviler på det. Lenke til kommentar
ztonez Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Yikes. Var på vei til å kjøpe samme HK. Lar du oss vite hva utfallet blir? *drøyerlitt* Lenke til kommentar
Revox Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 3.7v på ram faktisk. Det er mye! Virker til å være spenningsregulatorene ja. Du må nok sende inn kortet. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Yikes. Var på vei til å kjøpe samme HK. Lar du oss vite hva utfallet blir? *drøyerlitt* Tror ikke du har så veldig mye å frykte. Dette er første problemet netshop har hørt om med DFI LANPARTY kort (Dersom det er kortet og ikke PSU da) Les forsåvidt den store DFI LANPARTY NF4 tråden. Endret 25. mai 2005 av Nazgul Lenke til kommentar
Peter Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 3.7v på ram faktisk. Det er mye! Virker til å være spenningsregulatorene ja. Du må nok sende inn kortet. Det skal ikke være mulig med mindre du har flyttet den ene jumperen som åpner for 3.2-4.0V ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 3.7v på ram faktisk. Det er mye! Virker til å være spenningsregulatorene ja. Du må nok sende inn kortet. Det skal ikke være mulig med mindre du har flyttet den ene jumperen som åpner for 3.2-4.0V ? Nei har ikke flyttet på jumpern, driver ikke med overvolting av systemet . Har bestandig vært tilbakeholden med å stille på volten selv ved klokking . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå