defeijter Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har tatt utgangspunkt i Komplett sin DinSide-PC og gjort noen justeringer for å få den billigere. Link: http://www.komplett.no/k/config.asp?ConfigSystemId=10134 Har gjort disse forandringene fra standard-oppsettet: XFX GeForce 6200 TurboCache PCI-Express, i stedet for 6600GT PC uten OS, i stedet for Windows XP norsk Yusmart 17", i stedet for Videoseven 19" Total pris 8109 kr ferdig bygget, i stedet for 9995 kr. Jeg har ikke planer om å bruke PCen til tunge spill og tenkte at jeg like gjerne kunne spare inn noen kroner på skjermkortet. Hvordan tror dere dette oppsettet vil fungere i til normal internett, lett bildebehandling, tekstbeh./regneark, lette spill? Er det en smal sak å installere Windows selv hvis man har dette liggende på CD fra tidligere PC-kjøp, eller burde jeg spandere de 500kr ekstra for å få med windows? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg nyest du bør velge 6600 GT-skjermkortet, det vil utnytte mye mer av kraften i maskinen. PC uten Os er smart. Edit: Jeg mente å kjøpe pc uten OS er smart med tanke på prisen. Dette var ikke ironisk ment. Endret 25. mai 2005 av efikkan Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Mulig han har OS fra før...Men det 6600GT kortet ville jeg hatt i pc'n... Lenke til kommentar
defeijter Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Ok, jeg må vel bare investere i det 6600-kortet da, hvis dere sier det Jepp, jeg har OS fra før. Men på min OS-CD står det Windows XP home SP1, mens den som følger med Komplett PCen heter SP2. Vet noen hva forskjellen på disse to er? Vil min SP1 funke tilfredsstillende på Komplett-maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå