Bambus2 Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg har Logitech Itouch mus/tastatur. (Ikke optisk), og musa har en tendens til å låse seg helt plutselig. Er det noen som har noen gode ideer om hva som kan være i veien?? Har prøvd alt mulig rart!!! Lenke til kommentar
henrik78 Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 HAr du forsøkt å bytte batterier? Det var problemet mitt. En annen ting du kan prøve er å rekonfigurere musen med medfølgende software. Eventuelt plasser radiosenderen/mottakeren nærmere enhetene. Lenke til kommentar
Bambus2 Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 19:41, henrik78 skrev:HAr du forsøkt å bytte batterier? Det var problemet mitt. En annen ting du kan prøve er å rekonfigurere musen med medfølgende software. Eventuelt plasser radiosenderen/mottakeren nærmere enhetene. -Batteriene er nye, og avstanden til mottaker er bare 50 cm, men jeg har ikke programvaren som fulgte med(det fulgte ikke med), så det har jeg lastet fra nettet, versjon 1.83 Lenke til kommentar
DCP Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Pass på at det ikke står så mye mellom sender og mus.. Det ødlegger mye. Lenke til kommentar
mfufu77 Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 prøv å bruke orginal driverne i windows .var noen problem der tidligere i år., sjekk winupdate å om det er oppdateringer å sjekk om du har den nyeste driverene fra logitech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå