Boralis Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hva er grunnen til at OCZ VX er forsvunnet fra Netshop sine sider, det eneste som er igjen er to stk 3200 som de har på lager. Men senest i går stod dise oppført som ventes inn i flere serier både som 3200, 4000 og 4400 . Men nå er de som sagt fjernet, vil det si at det ikke kommer flere av disse eller ? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Det er vel bedre å sende en mail å spørre... Men jeg så dem i går jeg også. Rart vis di tar vekk di brikkene. Edit: leif Endret 25. mai 2005 av BaX Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Har snakket med dem nå og de har valgt å fjerne dem fra siden inntil de får disse inn igjen. Årsaken er rett og slett at de er vanskelige/umulige å oppdrive . Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har snakket med dem nå og de har valgt å fjerne dem fra siden inntil de får disse inn igjen.Årsaken er rett og slett at de er vanskelige/umulige å oppdrive . Okey. Er ikke ofte di har vert inne på lager nei... Lenke til kommentar
Sivert Olsen Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Håper inderlig at de kommer tilbake på lista til sommern når jeg skal bestille meg ny maskin... ble veldig skuffet når jeg så det, tenkte *nå kan jeg ikke overklokke...* men men, bra at de kommer tilbake da... da skal de bestilles og klokkes... ^^ Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 De bör dyka upp på lager ganska snart. Det finns i alla fall gott om dom på andra sidan sjön. Det kan ju ha att göra med sjunkande priser på DDR också...en hel del Webshops har lite "is i magen" för tiden har jag sett. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 De bör dyka upp på lager ganska snart. Det finns i alla fall gott om dom på andra sidan sjön. Det kan ju ha att göra med sjunkande priser på DDR också...en hel del Webshops har lite "is i magen" för tiden har jag sett. Har også en misstanke om dette, for aldri har vel utvalget vært dårligere med tanke på DDR brikker hos de fleste webbutikkene enn nå, da ser jeg bort fra 3200 brikker, men fra 3500 og oppover er det dårlig . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå