Gå til innhold

Tar islam over europa?

Anbefalte innlegg

De kan vel ha innvandret samtidig som foreldrene ;) Men jeg vet ikke helt om de skiller på barn som har innvandret og barn som har blitt født i norge med 1 eller 2 innvandrerforeldre.

Joda. Selvsagt kan de ha innvandret med foreldre. Men de som innvandrer til Norge i dag har en eller annen form for kontakt med Norge fra før. Ytterst får kommer hit med helt blanke ark.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På videregående skrev jeg faktisk et forsvarsskrift for Øverlands "kristendommen, den tiende landeplage" som jeg fikk karakteren seks på, hvis jeg ikke husker feil. Jeg skulle "duellere" mot en annen som skulle forsvare kristendommen mot Øverlands tekst.

Uansett, det blir for dumt å komme med sitater fra enkeltpersoner og gjøre disse til noe opphøyet, som om ingen vitenskapsmenn er religiøse. Hvem er det som har grunnlagt mye av det vi bygger på, om ikke det er nettopp muslimske og kristne vitenskapsmenn? Muslimene var jo tidlig ute, og lå en gang i tiden langt foran oss når det gjaldt vitenskap.

At Asimov mener at religion og vitenskap er motsetninger betyr ingen verdens ting. Han er en vanlig person med meninger, og en tom påstand fra ham betyr ikke mye når den ikke er underbygget med argumentasjon og fakta.

Lenke til kommentar
Jeg frykter ikke at muslimer skal ta over verken europa eller hele verden, men idioter derimot... :whistle:

Du må ikke være naiv, lederen for Islamsk Råd i Norge har gjentatte ganger uttalt at han vil innføre sharia lovene og gjøre urdu til et obligatorisk sidestilt språk i landet. Henviser til Holmgang og Tabloid.

Fatter du hva en innføring av sharia lovene vil bety? Slå opp i faktaboka di og finn ot for deg selv hva lovene innebærer.

Lenke til kommentar
Du må ikke være naiv, lederen for Islamsk Råd i Norge har gjentatte ganger uttalt at han vil innføre sharia lovene og gjøre urdu til et obligatorisk sidestilt språk i landet. Henviser til Holmgang og Tabloid.

Åh? Få høre.

Han har en gang uttalt at Sharia-loven står over vanlig lov for en muslim. Ser du forskjellen?

Lenke til kommentar
Han har en gang uttalt at Sharia-loven står over vanlig lov for en muslim. Ser du forskjellen?

Jeg ser ikke forskjellen. For en god muslim står Sharia-loven over landets lover. Hver gang dette diskuteres i TV-debatter så blir muslimenes representanter merkelig unnvikende i svarene sine. Det er flaut å se på.

Lenke til kommentar
Simen1: Det nytter ikke, for...
Man kan ikke appelere til noen fornuft hos den troende. Alle argumenter preller av på den kristne som vann på gåsen. Dumheten er udødelig, kristendommen har også evig liv.

Og her noen fra en jeg respekterer enda høyere:

"I am convinced that He (God) does not play dice."

"Science without religion is lame. Religion without science is blind."

"God does not care about our mathematical difficulties. He integrates empirically."

Lenke til kommentar
Simen1: Det nytter ikke, for...
Man kan ikke appelere til noen fornuft hos den troende. Alle argumenter preller av på den kristne som vann på gåsen. Dumheten er udødelig, kristendommen har også evig liv.

Og her noen fra en jeg respekterer enda høyere:

"I am convinced that He (God) does not play dice."

"Science without religion is lame. Religion without science is blind."

"God does not care about our mathematical difficulties. He integrates empirically."

Helt enig :thumbup: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...